۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۳۴۰۳۲
همزمان با شهادت امام حسن مجتبي؛

پنجاه و هشتمين شهيد مدافع حرم پاكدشت تشييع مي شود

شهيد علي صالحي به عنوان پنجاه و ششمين شهيد مدافع حرم در پاكدشت تشييع مي شود.
شهيد علي صالحي شهيد علي صالحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، پنجاه و هشمين شهيد مدافع حرم امروز در پاكدشت تشييع مي شود.

شهيد علي صالحي 22ساله، مجرد و اهل افغانستان است كه همراه با برادر و سه خواهرش در منطقه قوهه پاکدشت رندگي مي كرد، فرزندي از خانواده‌ مذهبي بود كه به درخواست خودش و از لشكر پرافتخار فاطميون به خط مقدم نبرد با نيروهاي تکفیری و دفاع از مقدسات اسلامی به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در سوريه اعزام شد.

وي كه براي چهارمين بار در سوريه حضور يافته بود بعد از موفقيت هاي گوناگون و خنثي کردن اهداف تکفیری ها سرانجام در شانزدهم تیرماه سال جاري به مقام پر افتخار شهادت رسيد.

امت شهيد پرور و ولايي پاكدشت امروز و قبل از اقامه نماز جمعه، با اين شهيد معظم در مصلي امام خميني(ره) پاكدشت وداع كردند، سپس بعد از اقامه نماز دشمن شكن جمعه بر پيكر اين شهيد معظم به امامت امام جمعه شهرستان نماز اقامه مي كنند.

پيكر شهيد صالحي كه براي دفاع از حرم و حمايت از مقاومت جنگيد با حضور مقتدرانه امت شهيد پرور پاكدشت دوشادوش برادران جمهوري اسلامي افغانستان به سمت ميدان معلم اين شهرستان تشييع و در نهايت مراسم تدفین وي در گلزار شهدای امامزاده حمزه رضا(ع) خاتون آباد پاكدشت برگزار مي شود.

گفتني است لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.

شایان ذکر است طی سال های اخیر پیکر ده ها تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم در شهرهای مختلف استان تهران تشییع و تدفین شده است.

این گزارش حاکی است شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت تا امروز به 58 نفر می رسد كه از اين حيث پيشتاز در بين ديگر شهرستان ها است./804/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات