۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۳۳۸۰۸
امام جمعه اندیمشک مطرح کرد؛

خادمان مواکب در کنار خدمت رسانی به تهذیب نفس هم بپردازند

امام جمعه اندیمشک گفت: کار فرهنگی و خوراک معنوی باید در اولویت خدمات رسانی مواکب به زوار حسینی در اربعین قرار گیرد.
اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امروز چهارشنبه 3 آبان کمیته شورای فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک به ریاست حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک و دیگر اعضای این ستاد  برگزار شد.

در این نشست که در دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: خادمان موکب ها در سایه خدمات رسانی به زائرین حسینی به تهذیب نفس هم توجه داشته باشند و آن را اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه بیان داشت: کار فرهنگی یکی از موارد بسیار حائز اهمیت در مواکب به شمار می آید و باید سعی کنیم در همین مواکب برای زائران و مجاوران بارگاه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین، خوراک دینی آماده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تصریح کرد: مراکز دانشگاهی، حوزه های علمیه، بسیج، اداره تبلیغات اسلامی و نیز اداره اوقاف و امور خیریه انجام امورات فرهنگی مواکب را به عهده بگیرند و آن را در اولویت کاری خود در مواکب اربعین حسینی قرار دهند.

حجت الاسلام حسنی نوری در پایان مطرح کرد: قرار است بروشوری تحت عنوان زیارت نامه اربعین حسینی از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین تهیه شود که بخشی از ارزش های دینی و مذهبی شهرستان نیز در آن معرفی خواهد شد.

وی در پایان خواستار شد: بروشورهای زیارت نامه اربعین حسینی میان زائران اباعبدالله الحسین(ع) توزیع شود تا عاشقان سید و سالار شهیدان از این خوراک معنوی بهره مند شوند./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات