۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۳۳۷۹۳
امام جمعه زرگرشهر:

بیرق مبارزه با آمریکا در جهان در دست ملت ایران است

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به سابقه ملت انقلابی ایران در مبارزه با آمریکا، گفت: انقلاب اسلامی علم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا را در سطح جهان بلند کرده و صدای مرگ بر آمریکا از ایران در سطح جهان طنین انداز شد.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، امام جمعه زرگرشهر امشب در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در منطقه لاله آباد با اشاره به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: 13 آبان روزی مهم در تاریخ صدسال اخیر ملت ایران است که هر یک از مناسبت های آن منشا تحول بزرگی در تاریخ کشور شد.

وی افزود: امام راحل در مسیر مبارزه خود با استکبار غرب و رژیم دست نشانده آمریکا قبل از انقلاب در ایران بیرق مبارزه را برافراشت و لذا تبعید امام راحل در 13 آبان 1343 در مسیر آغاز مبارزه با طاغوت آمریکا شکل گرفت.

عضو هیات امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به شهادت مظلومانه دانش آموزان و دانشجویان از سوی عمال رژیم پهلوی در 13 آبان 1357، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با بصیرت و انقلابی در کنار دانشجویان و دیگر جوانان در مسیر راه متعالی امام راحل، بیرق مبارزه با طاغوت را بلند کردند و بیعت خونین خود با راه امام خمینی(ره) را در کف خیابان های اطراف دانشگاه تهران امضا کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ابتدای شکل گیری خود و تا امروز علم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا را در سطح جهان بلند کرده است و منادی آزادگی و رهایی از بند شیطان بزرگ محسوب می شود.

حجت الاسلام شیخی عزیزی تصریح کرد: ملت ایران بر اساس اعتقاد دینی و بر اساس باورهای الهی در مسیر مقابله با طاغوت و حمایت از مظلومان، در حال مبارزه با استکبار جهانی است و شعار مرگ بر آمریکا از ایران در سطح جهان فراگیر شد.

وی تسخیر لانه جاسوسی و افشای اسناد گسترده جاسوسی آمریکا از طریق سفارتخانه خود، گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و انتشار اسناد جاسوسی و محرمانه آمریکا ضربه سنگینی بر اعتبار آمریکا را در سطح جهان فراهم کرد.

امام جمعه لاله آباد به اعلام حمایت امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را در سطح جهان شکست و تلاش های براندازانه و پیچیده آمریکا از راه های سخت و نرم تاکنون با شکست مواجه شده است.

وی وحدت و انسجام داخلی را موجب شکست دشمنان بیان کرد و افزود: امسال ملت ایران منسجم تر و پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در پاسخ به یاوه گویی های آمریکا شرکت می کند.

حجت الاسلام شیخی عزیزی یکی از نمادهای مبارزه با آمریکا را شرکت در راهپیمایی 13 آبان دانست و گفت: تحریم ها و فشارهای سیاسی اقتصادی آمریکا هیچ خللی در عزم ملت ایران برای دفاع از استقلال خود و مقابله با استکبار آمریکا ایجاد نمی کند بلکه حرکت های آمریکا علیه ملت ایران، موجب انسجام بیشتر ملت ایران می شود./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات