۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۷۶۸
مسوؤل نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان قزوین:

اتحاد و انسجام داخلی مانع نفوذ دشمنان می شود

مسوؤل نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: امروز مردم و مسؤولان باید با اتحاد و انسجام و یکپارچگی کشور را در برابر دشمن و نفوذ آن حفظ کرده و به داشته‌های خود توجه داشته باشند.
نفوذ

حجت الاسلام ابراهیم صفی‌خانی مسوؤل نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به علت کینه توزی آمریکا نسبت به ایران گفت: یکی از علت‌های دشمنی آمریکا با ایران استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بودن نظام ما است که مانع حضور آمریکا و ایادی آن در کشور شده است.

وی در ادامه با اشاره به آگاهی دولت آمریکا نسبت به قدرت فرامنطقه‌ای ایران افزود: آمریکایی‌ها در اتاق فکرشان از سابقه تاریخی ایران و هم چنین از پیشرفت دینی این کشور که برگرفته از اصول و مبانی دینی است اطلاع دارند از این رو می‌دانند ایران با قدرت فرامنطقه‌ای در برابرشان ایستادگی می‌کند.

مسوؤل نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان قزوین در ادامه با اشاره به وظیفه مردم و مسؤولان در برابر بحران‌های بوجود آمده اظهار کرد: امروز مردم و مسؤولان باید با اتحاد و انسجام و یکپارچگی کشور را در برابر دشمن و نفوذ آن حفظ کرده و به داشته‌های خود توجه داشته باشند هم چنین باید با پیروی از دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی در ادامه مردم ایران را مردمی مقید به اصول و مبانی قرآن و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشور ایران هم چون گذشته مقید به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی هستند از این رو بابد همواره با ایمانی محکم و راسخ و پیروی از ولایت فقیه که برگرفته از اصول دین ما است در جهت پیشرفت کشور تلاش و کوشش کنیم.

حجت الاسلام صفی‌خانی با اشاره به تحلیل مذاکرات آمریکا و ایران در برجام تصریح کرد: این تحلیل به طور کامل صحیح است آمریکا و غرب به دنبال عقب‌نشینی ما هستند تا بتوانند با این کارها و رفتارهایشان تیر خلاص به ما بزنند آنها برای رسیدن به سلطه و استکبار درونیشان بر ضد ایران از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: باید به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی پایبند بوده و در جهت استقلال و امنیت کشور بکوشیم و با تکیه به فرامین رهبر معظم انقلاب از پیچ تند مشکلات و معضلات عبور کنیم./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات