۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۳۳۵۸۷
جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

تبعیت از رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی را از خطرات مصون می دارد

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان این که پیروزی‌های مردم ایران در عرصه‌های مختلف به سبب اتحادشان بوده است، گفت: تا زمانی که عملکرد ملت بزرگ ایران بر اساس تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، این نظام اسلامی هیچ‌گاه آسیب نخواهد خورد.
محمد علی رضایی

حجت الاسلام والمسلمین محمد‌علی رضایی، جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: عداوت و دشمنی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران به دوران بسیار گذشته باز می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: دولتمردان آمریکا گاهی چنان در رابطه را حقوق ملت بزرگ ایران سخن می‌گویند که گویی دلسوز ایران و مردم ایران هستند.

وی افزود: سخنرانی اخیر رییس جمهور ایالات متحد آمریکا توانست چهره واقعی دولتمردان آمریکا را برای ملت ما و همه جهان آشکار کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابراز داشت: در گذشته برخی از کشورها گمان می‌کردند که شاید درصدی از تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران درست باشد اما با توجه به سخنرانی اخیر ترامپ و یاوه‌گویی‌هایش، آشکار شد؛ اتهاماتی که بر ایران زده می‌شود، کاملاً واهی بدون دلیل و مدرک بوده است.

وی با تأکید بر این که آمریکا نه تنها با ایران و مردم ایران دشمنی دارد، بلکه با اصل نظام اسلامی نیز مشکل دارد، تصریح کرد: امروز چهره حقیقی آمریکا برای مردم دنیا آشکار شده است و همه کشور‌ها می‌دانند که آمریکا هیچ‌گاه قرار نیست از دشمنی با مردم ایران دست بکشد.

استاد حوزه و دانشگاه با مثبت ارزیابی کردن پاسخ‌های رییس جمهور ایران به ترامپ، خاطرنشان کرد: رییس جمهور علاوه بر این که توانست پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را دهد، همچنین موفق شد تا بر جهانیان ثابت کند که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

وی عنوان کرد: مردم ایران انسان‌های صلح دوستی هستند، از این رو سلاح‌های تولیدی این کشور، حالت بازدارندگی داشته و صرفاً برای دفاع از تمامیت ارضی کشور درست شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام ملی، گفت: ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران باید همچون گذشته اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند تا دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.

وی با بیان این که مردم ایران تا به امروز هر چه پیروزی داشته‌اند، به خاطر اتحادشان بوده است، اظهار داشت: تا زمانی که عملکرد ملت بزرگ ایران تحت فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، این نظام اسلامی هیچ‌گاه آسیب نخواهد دید.

جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: پیروزی‌ در برابر گروهک‌های تروریستی، پیروزی در جنگ تحمیلی و رسوا شدن استکبار جهانی همه به خاطر اتحاد میان امت و دولت بوده است./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات