۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۳۳۵۰۶
از سوی مرکز امور نخبگان و استعداهای برتر حوزه علمیه؛

فراخوان پنجمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه اعلام شد

فراخوان پنجمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه ویژه برادران طلبه در حوزه های بلند مدت، سفیران هدایت و مراکز تخصصی از سوی مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه علمیه اعلام شد.
شناسایی استعداد برتر حوزه علمیه مدرسه فیضیه

حجت الاسلام مهدی طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پنجمین فراخوان شناسایی استعداد های برتر حوزه های علمیه از سوی مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه علمیه خبر داد و گفت: این فراخوان ویژه برادران طلبه در حوزه های بلند مدت، سسفیران هدایت و مراکز تخصصی است.

معاون امور استعدادهای برتر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه ادامه داد: احراز استعداد برتر در سه عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ در امور فرهنگی و پنج سطح مقدمات اتمام کتبی و شفاهی پایه سوم و اتمام نیمی از واحدهای سفیران هدایت، سطح یک اتمام کتبی و شفاهی پایه ششم و سطح دو سفیران هدایت، سطح دو اتمام کتبی و شفاهی پایه نهم و سطح سه سفیران هدایت و سطح دو مراکز تخصصی، سطح سه اتمام کتبی و شفاهی پایه دهم و سطح سه مراکز تخصصی و سطح چهار، اتمام مصاحبه های درس خارج و سطح چهار مراکز تخصصی صورت می گیرد.

وی با اشاره به شرایط عمومی استعدادهای برتر حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: انگیزه و اشتیاق و پشتکار در تحصیل حوزوی، باورمندی نسبت به هویت روحانیت، اهتمام به امور عبادی، پرهیز از رذائل اخلاقی، حسن رفتار و تعامل با دیگران، زی طلبی، خلاقیت و نوآوری علمی، نظم و انظباط، تعادل شخصیتی و تعادل فکری و سیاسی از شرایط عمومی استعدادهای برتر حوزه علمیه است.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: طلاب می توانند جهت آگاهی از شرایط سنی، معدل و امتیازات لازم برای شرکت در مصاحبه علمی، عرصه و سطح به دفترچه راهنما مراجعه کنند و حداکثر سن نام نویسی در سطح چهار 40 سال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب و فضلای حوزه علمیه می توانند تا 30 آبان ماه برای نام نویسی در پنجمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه به سامانه اینترنتی مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه به نشانی nokhbegan.ismc.ir مراجعه کنند.

معاون امور استعدادهای برتر مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه اضافه کرد: شرکت کنندگان در پنجمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه پس از نام نویسی، از آذر تا اسفند در مصاحبه علمی شرکت خواهند کرد و اردیبهشت 97 نیز نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

گفتنی است، طلاب و فضلای حوزه علمیه می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای پنجمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه به اینجا مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات