۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۳۳۳۹۸
آیت الله مهمان نواز:

صدا و سیما حافظ منافع و ارزش های نظام اسلامی است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رسالت آگاهی بخشی صدا و سیما، گفت: صدا و سیما به عنوان تریبون نظام اسلامی حافظ منافع و ارزش های نظام اسلامی است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیران شبکه اترک بجنورد با قدردانی از تلاش های شبانه روزی صدا و سیمای استان، اظهار داشت: صدا و سیما نقش مهم و بی بدیلی در دفاع از منافع اسلامی و ملی بر عهده دارد.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون رسانه ملی با بهره گیری از افراد متخصص و متعهد خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی به همراه داشته است که نمونه بارز و مثال زدنی آن اطلاع رسانی، روشنگری و تشویق افراد به دفاع از وطن  در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

آیت الله مهمان نواز در ادامه اضافه کرد: صدا و سیما به عنوان  یکی از ابزارهای فراگیر اطلاع رسانی می تواند زمینه ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر ارزش های نظام اسلامی را در جامعه فراهم کرده و با همکاری و هم افزایی با نهادهای دیگر جامعه در هماهنگی و مدیریت جامعه نقش مهمی را ایفا کند.

وی ادامه داد: صدا و سیما می تواند با بهره گیری از معارف و تعالیم اسلامی و تولید و پخش برنامه های ارزشی متناسب با وضعیت جامعه و سن مخاطبان گام مهمی در تبیین و تعمیق ارزش های اسلامی و الهی بردارد.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: صدا و سیما به مثابه یک دانشگاه است که می تواند با برنامه ریزی و اطلاع رسانی  درست افکار جامعه را از خرد و کلان مدیریت کند و در این راه نقش انکارناپذیری بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب شمشیرها را از رو بسته و با تبلیغ  انواع وعده ها و ترفندها در رسانه های خود در پی براندازی نظام اسلامی هستند صدا و سیما باید به عنوان رسانه ملی رسالت آگاهی بخشی و روشنگری خود را با دقت و دانش بسیار انجام دهد تا بتواند در مقابل رسانه های بیگانه قد علم کند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رسانه ملی باید افزون بر استفاده از افراد متخصص و متعهد با استفاده درست از تجهیزات و دانش روز به احیای و ترویج ارزش های اسلامی بپردازد تا به این طریق بتواند تلاش های رسانه های بیگانه را در اغفال جامعه اسلامی بی اثر کند.

گفتنی است، امروز مدیران شبکه اترک صدا و سیمای خراسان شمالی به طور جداگانه با آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری دیدار داشتند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات