۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۳۳۱۸۸

پیام تسلیت آیت الله کعبی به مناسبت درگذشت فرزند علامه شیخ شوشتری

در پی ارتحال دانشمند فرزانه دکتر شیخ فرزند برومند علامه شیخ شوشتری، آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال دکتر شیخ، نماینده اسبق مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرزند دانشمند علامه شیخ شوشتری، پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال دانشمند فرزانه و ابوالشهید مرحوم دکتر محمد علی شیخ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالى :
يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ (مجادله/11)
 
ارتحال دانشمند فرزانه و ابوالشهید مرحوم آقای دکتر محمد علی شیخ (تغمده الله برحمته الواسعة) یادگار علامه شیخ محمدتقی شوشتری (رضوان الله علیه) موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

مرحوم آقای دکتر شیخ شوشتری از چهره های مومن، انقلابی و دارای جایگاه و مقام رفیع علمی بود که در میدان سیاست و خدمت به مردم در سه دوره در سنگر نمایندگی مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمسیون آموزش عالی و عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشت.

ایشان فضل و مسئولیت شناسی و تواضع و حسن خلق و خدمت و مردمداری را به هم آمیخته بود و حسنات ماندگار علمی و عملی ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب ضایعه فقدان این شخصیت علمی و مذهبی خدوم و مردمی و خوزستانی را به جامعه علمی کشور و مردم شریف خوزستان و شهرستان شوشتر و ارادتمندان و علاقه مندان این بیت علم و فضیلت و بستگان و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای اصحاب مصیبت و غفران و رحمت واسعه و رضوان الهی وحشر با اولیای اطهر محمد و آل محمدصلوات الله علیهم اجمعین برای آن مرحوم مسالت می نمایم./۹۴۵۳/د۱۰۳/ب۱

انه سمیع مجیب

الاقل - عباس کعبی
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات