۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۳۳۱۵۳
ولایتی:

نقض برجام با پاسخ کوبنده ملت ایران روبرو می شود

ولایتی با تاکید بر پایبندی همه طرف های مذاکره به برجام گفت: اقدام آمریکایی‌ها در خصوص نقض برجام با پاسخ کوبنده و قدرتمندانه جوانان و مردم ولایی ایران اسلامی روبرو می شود.
علی اکبر ولایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، علی اکبر ولایتی، رییس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز در مراسم معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد سهم تاریخ و تمدن اسلامی مدیون ملت ایران بوده است و هیچ ملتی به اندازه مردم ایران شوق تحصیل ندارد.

وی افزود: اردبیل حقی به گردن ایران دارد که هیچ استانی ندارد و آن هم احیای دوباره ایران بعد از 900 سال از هم پاشیدگی است که باعث یکپارچه شدن کشورمان شد.

ولایتی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مرکز علوم الهیات دنیا اکنون در کشور ما قرار دارد که این را مدیون یکپارچگی نظام سیاسی و اسلامی در کشورمان هستیم.

وی اضافه کرد: ما به دنبال وحدت واقعی حوزه و دانشگاه هستیم و دانشگاه‌های ما باید هم محل علم و هم محل فرهنگ و پژوهش باشد.

نقض برجام با پاسخ کوبنده و قدرتمندانه مردم ولایی ایران اسلامی روبرو می شود

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ملت ایران، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به برجام پایبند بوده و به توافق‌نامه برجام تعهد کاملی دارد.

وی افزود: به دنبال تعهد ایران به برجام، کشورهای طرف قرارداد باید به تعهدات اشاره شده پایبند باشند و اقدام آمریکایی‌ها در خصوص نقض برجام با پاسخ کوبنده و قدرتمندانه جوانان و مردم ولایی ایران اسلامی روبرو می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در طول تاریخ، انقلاب بزرگ اسلامی نشان داده که از قدرت و صلابت لازم برای مقابله با تهدیدات و هجمه‌های وسیع دشمنان قسم خورده برخوردار است و هرگونه اقدام خصمانه استکبار جهانی بر علیه کشور با پاسخ قاطعانه‌ای همراه می شود.

ولایتی با محکوم کردن صحبت‌های غیر حرفه‌ای رییس جمهوری آمریکا در خصوص برجام، ادامه داد: هر گونه اقدام مشابه در این خصوص با پاسخ متقابل و قاطعانه ایران مواجه می شود و برای تمامی کشورهای جهان مقاومت و ایستادگی مثال زدنی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی ثابت شده است./۹۳۷/۲۰۲/خ

 

 

ارسال نظرات