۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۳۰۶۹
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان:

نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات یکسانی را به اهل سنت و اهل تشیع ارائه می کند

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان گفت: حوزه های علمیه اهل سنت مانند حوزه های علمیه اهل تشیع از مزایای بسیار خوبی برخوردار است و نظام جمهوری اسلامی ایران برای هر دو قشر اهل سنت و اهل تشیع خدمات یکسانی ارائه می دهد.
فرجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام اکبر فرجام، رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بر اساس ماموریت جدید دفتر مقام معظم رهبری دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت باید در استان های خراسان شمالی و جنوبی تقویت شود.

وی گفت: در استان خراسان قرن ها شاهد همزیستی مسالمت آمیز و همگرایی قومی و مذهبی خوبی بودیم و برادران اهل سنت در کنار اهل تشیع با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان افزود: حوزه های علمیه اهل سنت مانند حوزه های علمیه اهل تشیع از مزایای بسیار خوبی برخوردار است و نظام جمهوری اسلامی ایران برای هر دو قشر اهل سنت و اهل تشیع خدمات یکسانی ارائه می دهد.

حجت الاسلام فرجام تصریح کرد: جامعه اهل سنت در طول مدت ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته همواره همراه با نظام اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و در تمام مقاطع حساس نظام حضور داشتند.

وی ادامه داد: اهل سنت به موقع و در تمام صحنه ها که لازم بوده موضع گیری سیاسی و اجتماعی انجام داده اند و این ویژگی در خراسان از برجستگی بیشتری برخوردار است.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با بیان اینکه جامعه اهل سنت تاثیر بسیاری در عرصه های اجتماعی، سیاسی و مذهبی داشتند، خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد تا نگاه اهل سنت به بیرون از مرزها باشد اما همواره نگاه اهل سنت به درون خواهد بود‌.

حجت الاسلام فرجام اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه دفاتر اهل سنت، طلاب و علما این است که مسائل و مشکلات را در داخل استان حل کند و لازم بود که دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تقویت شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات