۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۳۳۰۵۵

صعود طلاب کوهنورد به قله آزادکوه

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از صعود دو روزه طلاب کوهنورد قمی به قله ۴هزار و چهارصد متری آزاد کوه خبر داد.
کوهنوردی

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود طلاب کوهنورد قمی به قله آزاد کوه خبرداد و گفت: پنج شنبه و جمعه 4 و 5 آبان، طلاب کوهنورد قمی به قله آزاد کوه، یکی از بلندترین قله های البرز در استان مازندران صعود خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: قله آزاد کوه 4هزار و چهارصد متر ارتفاع دارد و نام دیگر آن «شاهزاده کج گردن» است که چهار مسیر برای صعود به آن وجود دارد و نزدیک ترین مسیر برای فتح آن، از روستای کلاک آغاز می شود.

وی ادامه داد: نام نویسی برای صعود به این قله زیبا ویژه افرادی است که توانایی لازم و تجهیزات ضروری قلل بالای چهار هزار متر را داشته باشند؛ هزینه نام نویسی نیز 50 هزار تومان تعیین شده که برای اعضای مؤسسه، 35هزار تومان محاسبه می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی حضور افراد علاقه مند برای گردشگری و عکاسی را بلامانع دانست و افزود: افرادی هم که قصد دارند در دامنه قله کمپینگ کنند و به گردشگری و عکاسی در طبیعت زیبای آن منطقه بپردازند، می توانند اقدام به نام نویسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرپرستی این برنامه به عهده حجت الاسلام علی شریفیان مهر، روحانی کوهنورد و مسؤول کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی ایران خواهد بود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: مهلت نام نویسی در این برنامه تا ساعت 20 سه شنبه 2 آبان است و در صورتی که تعداد نفرات به حد نصاب نرسد، صعود لغو خواهد شد.

وی به شیوه نام نویسی و شرکت در این صعود اشاره کرد و بیان داشت: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره «09192533295» (ابراهیمی) تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان یادآور شد: زمان حرکت گروه، پنجشنبه ساعت 11:30 از پردیسان و ساعت 11:45 از میدان جانبازان قم خواهد بود؛ بازگشت گروه به سمت شهر مقدس قم ساعت 22 جمعه پیش بینی شده است./840/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات