۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۳۳۰۴۶
آیت الله مهدوی:

انقلابی گری مردم کشور و اسلام را بیمه می کند

آیت الله مهدوی گفت: رهبر معظم انقلاب بر مساله روحیه انقلابی در کشور در صنوف مختلف تاکید دارند و آنچه که امروز نظام را بیمه می کند داشتن روحیه انقلابی در تک تک افراد جامعه است.
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: این که دشمن در مقابل ما خاضع شده است به دلیل دانش مندان کشور است و ربطی به صنعت هسته ای ندارد.

وی تصریح کرد: محدوده تاثیرگذاری علم در کشور به آن سوی مرزها رفته است و این نشانه اقتدار ایران است، زمانی که اسراییل با هدف نابودی حزب الله به لبنان حمله کرد و پیروزی حزب الله همان پیروزی ایران بود.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: در یک نگاه کلان که جریان نظان اسلامی را بررسی می کنیم این موفقیت ها دیده می شود و به معنای این نیست که مشکلات و فسادها دیده نشود.

وی در ادامه افزود: کار حرام از هر کس سر بزند حرام است و رهبر معظم انقلاب فرمودند که هیچ کس اجازه ندارد تخلف هایی که احیانا برخی مسؤولان رده دوم و سوم انجام می دهند از آن دفاع کند و این نکته مهمی است.

آیت الله مهدوی گفت: به موازات اقتداری که در کشور مشاهده می شود دسیسه های دشمن هم بیشتر شده است و به دلیل این که نقشه های دشمن بر ملا شده است به دنبال تجزیه منطقه هستند.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر کشور ایران نبود قطعا کشورهای منطقه تجزیه شده بودند و این نشان می دهد که ما باید آمادگی بیشتری داشته باشیم و آنچه می تواند ما را در دنیا حفظ کند روحیه انقلابی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان دشت: رهبر معظم انقلاب بر مساله روحیه انقلابی در کشور در صنوف مختلف تاکید دارند و آنچه که امروز نظام را بیمه می کند داشتن روحیه انقلابی در تک تک افراد جامعه است.

وی در پایان گفت: روحیه انقلابی به معنای مخالفت با تندروی و کند روی است و فرد انقلابی حد وسط را اتخاذ می کند و بر روی آن پافشاری می کند و ایستادگی بر روی خط وسط برای برخی تعبیر افراطی دارد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات