۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۰۳۱
آیت الله حیدری:

یاوه گویی های ترامپ نشانه وحشت مستکبران از انقلاب است

آیت الله حیدری با بیان این که آمریکایی ها موضعی ذلیلانه داشته اند، گفت: این مواضع ذلیلانه با رنگ و لعاب قدرت نمایی و تهدید بوده است اما اصل قضیه احساس رعب و وحشت است.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به یاوه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا، گفت: اگر کسی به خوبی به پشت پرده اظهارات جسارت آمیز ترامپ و بیانیه کاخ سفید دقت می کند متوجه می شود که سراسر این اظهارات و بیانیه خوف و رعب از عظمت انقلاب و سپاه پاسداران است.

وی افزود: هیچ انگیزه ای برای این مواضع جز پوشاندن ترس و رعب آمریکایی ها وجود ندارد و آن ها به دلیل شکست های متعدد جریان استکبار و صهیونیسم بین المللی به  اندازه ای دچار انفعال و سرخوردگی شدند که از فشار آن به صورت احمقانه و بزدلانه سخنان تهدیدآمیزی را بیان می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که هیچ قدرتی پشت اظهارات آمریکایی ها وجود ندارد، اظهار داشت: یاوه گویی های اخیر به دلیل رعب و احساس وحشت و تنهایی است، هم پیمانان آمریکا در اروپا از این حرکت اعلام برائت کرده اند که البته کافی نیست.

وی ادامه داد: آمریکا در عالم منزوی شده است، آثار پشیمانی از این انزوا و انفعال مشاهده می شود و زیر خارجه آمریکا اعلام کرده که مقصود ما این نیست که برجام را بر هم بزنیم و تنها می خواهیم مذاکره کنیم.

آیت الله حیدری با بیان این که آمریکایی ها موضعی ذلیلانه داشته اند، ابراز داشت: این مواضع ذلیلانه با رنگ و لعاب قدرت نمایی و  تهدید بوده است اما اصل قضیه احساس رعب و وحشت است، خوشبختانه مسؤولان کشور مواضع خوبی در برابر دشمن داشته اند.

وی عنوان کرد: مواضع رییس جمهور و مسؤولان خوب بود به ویژه فرماندهان سپاه بسیار قوی و قاطع پاسخ دادند که آمریکایی ها عقب نشینی کردند و حرف خود را پس گرفتند، ابتدا بحث تروریسم خواندن سپاه مطرح بود اما در آخر مسأله تحریم های جدید را مطرح کردند و این نشان دهنده موضع ذلیلانه مستکبران است./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات