۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۳۲۹۴۵

ماهنامه سنجاقک در گام صد و چهل و نهم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، صد و پنجاه و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران «سنجاقک» را راهی بازار نشر کرد.
 ماهنامه سنجاقک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، صد و پنجاه و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران «سنجاقک» را به سردبیری محمد حسنی راهی بازار نشر کرد.

در این شماره این مطالب را مطالعه می‌کنیم: کودکان نویسنده، بازی جدید، هیأت، دو بال سفید، به خاطر مدرسه، بالش، عکس عاشورا، یک اژدهای کوچک، مهدکودک، کفشدوزک خانم، من و کتاب، مارمولک، خالهبازی، بستنی و بخاری و گوسفند.

فاطمه محمد صالحی، زیر عنوان «کودکان نویسنده » درباره آموزش نویسندگی به کودکان چنین نگاشته است:

ما می‌توانیم  بچه را برای نویسنده شدن آماده کنیم. برای پرورش استعداد نویسندگی کودکان، پیشنهادهایی هم داریم:

نویسندگی، شکل دیگر حرف زدن است و  دست به قلم بودن  به فرزندان  کمک می‌کند تا دنیا ارتباط  بهتری داشته باشند. اگر فرزندی دارید که به خواندن، نوشتن، داستان‌سرایی، بازی با کلمات،  شعرخواندن علاقه دارد، شما هم به او کمک کنید. خریدن کتاب‌ها و مجلات خوب، بازی مترادف سازی، حرف‌های برعکس زدن و داستان ساختن  برای  عکس‌های پی درپی به او کمک می‌‌کند.

قدر لحظه‌های با هم بودن را بدانید. قصه‌خوانی و شعرخوانی برای فرزندتان باعث می‌شود کلمه‌های جدیدی یاد بگیرید و کم کم از آنها استفاده کنید.

 دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، صد و چهل و نهمین شماره مانامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران، سنجاقک ویژه مرداد 96 را در 32 صفحه به قمیت 3500 تومان منتشر کرده است./۹۹۸/ن ۶۰۳/ش

ارسال نظرات