۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۲۸۸۹
با حضور مدیر حوزه های علمیه؛

منشور طلبه عصر انقلاب اسلامی رونمایی شد

مراسم رونمایی از «منشور طلبه عصر انقلاب اسلامی» حاصل کار طلاب فاز پنجم مدرسه علمیه صدوقی با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد.
مراسم رونمایی ازمنشور طلبه عصر انقلاب اسلامی / عکاس: محمدعلی مریزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از «منشور طلبه عصر انقلاب اسلامی» صبح امروز در فاز پنجم مجتمع آموزشی شهید صدوقی برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم، آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور بود که وی در بخش ابتدایی سخنان خود به دلایل ماندگاری قیام عاشورا پرداخت و نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در این مسأله را بی بدیل برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که طلاب باید نگاه جامع و عمیق داشته باشد که در بزنگاه ها بتوانند کارهای بزرگی انجام بدهند، ابراز کرد: ما در حوزه تلاش می کنیم که حرف حوزویان را بشنویم و با تأکید بر اندیشه رهبر معظم انقلاب و بزرگان حوزه که طراز واقعی حوزه است راه را پیش ببریم، چراکه حوزه امروز ما حوزه تمدنی اثر گذارو فعال فاصه دارد که جوانان حوزه باید آن را جبران کنند.

در ابتدای این مراسم نیز بعد از ذکر مصیبت و روضه خوانی یکی از طلاب، حجت الاسلام حسین رفیعی مدیر فاز پنجم مجتمع آموزشی شهید صدوقی ضمن تشریح آخرین فعالیت های علمی و فرهنگی و انقلابی این مدرسه علمیه از برگزاری دوره های مهارت تبلیغی، اعزام طلاب به مناطق محروم و کادر سازی برای همکاری با مراکز فرهنگی و حوزوی خبرداد.

در ادامه این همایش از منشور طلبه عصر انقلاب با عنوان «وارثین» رونمایی شد؛ این منشور حاصل فعالیت چند ماهه اساتید و طلاب انقلابی مدرسه علمیه صدوقی در فاز پنجم است که به تازگی از چاپ خارج شده و در اختیار طلاب حوزه علمیه قم قرار خواهد گرفت.

بخش دیگری از این مراسم مربوط به قدردانی از طلاب برتر علمی و پژوهشی و انقلابی فاز پنجم مدرسه علمیه صدوقی بود که این افراد جوایز و لوح تقدیر خود را از دست مدیر حوزه های علمیه دریافت کردند.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از این مراسم از برخی قسمت های مدرسه علمیه صدوقی بازدید و با مدیران و تعدادی از طلاب این مدرسه گفت‌وگو کرد.

همچنین دو فصلنامه علمی اطلاع رسانی نون و القلم که حاصل تلاش معاونت پژوهش مدرسه علمیه صدوقی و مقالات طلاب سطح یک این مدرسه به شمار می رود در بخشی از این مراسم توزیع شد./1330/پ۲۰۲/ج

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات