۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۲۸۳۶
به همت مدرسه باقر العلوم رامهرمز:

طرح حضور منسجم روحانیان برای تأثیرگذاری بیشتر در جامعه برگزار شد

مدیرمدرسه باقرالعلوم رامهرمز از برگزاری طرح حضور منسجم روحانیان در راستای تأثیرگذاری بیشتر روحانیت در جامعه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیرمدرسه باقرالعلوم رامهرمز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور طلاب و روحانیان در مدارس و مساجد شهرستان ابراز داشت: تعظیم شعائر الهی، تبیین اهداف فلسفه قیام امام حسین(ع) از جمله فعالیت های صورت گرفته طلاب در مدارس و مساجد است ضمن اینکه با هماهنگی سپاه ۱۵ مبلغ در ارودهای راهیان نور سپاه شرکت کردند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با ابراز امیداوری از اینکه همه طلاب برای زیارت اربعین راهی شوند، افزود: در مسیر حرکت نیز تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) در کربلا و جایگاه سیدالشهدا مدنظر است همچنین حضور در مواکب و هیأت ها و مساجد شهر و روستا از دیگر فعالیت های طلاب باقی مانده در شهرستان خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در مدرسه منابر سخنرانی برای عموم طلاب و اساتید برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: اعزام به کربلا از هفته آینده(پنج شنبه و جمعه) آغاز می شود اما مبلغان در مدارس و مساجد با همیاری مردم و معتمدان فعالیت های متناسب با اربعین را انجام می دهند.

حجت الاسلام منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه حضور منسجم روحانیان شهرستان در روزهای یکشنبه اظهار داشت: این برنامه با محوریت تفسیر آموزه های قرآنی و نزدیکی افکار برای تأثیرگذاری بیشتر روحانیت در جامعه، در خود مدرسه برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این دوره اساتید حوزه و ائمه جمعه شهرستان حضور پیدا می کنند و تلاش داریم تا روحانیان حضور پررنگی در شهر و روستاها داشته باشند ضمن اینکه دیدار با روحانیان متأهل و پیگیری مشکلات و معضلات از دیگر اهداف برنامه حضور روحانیان منسجم است./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات