۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۳۲۸۱۲
امام جمعه بیستون:

ملت ایران اجازه زیاده خواهی و خودنمایی به شیطان بزرگ را نخواهد داد

امام جمعه بیستون گفت: ماهیت آمریکا جنایت، کشتار، تسلط و زورگویی بر مسلمانان جهان اسلام است اما به برکت اسلام ناب محمدی و اتحاد و همبستگی میان مسلمانان به هدف خود نخواهد رسید.
حجت الاسلام ضیغمیان

حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز در خصوص یاوه گویی رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: ملت ایران با حمایت رهبر معظم انقلاب هیچگاه اجازه زیاده خواهی و خودنمایی به شیطان بزرگ، آمریکا جنایتکار را نخواهد داد.

امام جمعه شهرستان بیستون تصریح کرد: دولت آمریکا مدتها درصدد فلج ساختن انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور آن به تمام جهان است و هربار با ترفندی جدید به تحقق نیت شوم خود ملت ایران را تحت فشار قرار می دهد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه ادامه داد: اعمال تحریمهای مختلف علیه انقلاب اسلامی نه تنها ایران را از پای درنخواهد آورد بلکه انقلاب را قویتر و مستحکم ترخواهد کرد و روز به روز به تکنولوژی و پیشرفت ملت ایران افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام ضیغمیان در ادامه یادآور شد: ماهیت آمریکا جنایت، کشتار، تسلط و زورگویی بر مسلمانان جهان اسلام است اما به برکت اسلام ناب محمدی و اتحاد و همبستگی میان مسلمانان به هدف خود نخواهد رسید.

امام جمعه شهرستان بیستون به تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش آفرینی ملت انقلابی ایران در دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلف دیگر به خوبی این مهم را ثابت می کند که آمریکا هدفی جز تسلط و زورگویی بر ملت ایران را ندارد و خوشبختانه انقلاب اسلامی همواره نقشه های استکبار جهانی را خنثی کرده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه تاکید کرد: ملت ایران با حفظ وحدت و همبستگی زیر پرچم ولایت فقیه در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستادگی می کنند و اجازه تعرض به دشمنان را نخواهند داد.

وی با اشاره به وظیفه مسؤولان در برابر یاوه گویی های آمریکا بیان داشت: آمریکا درصدد است با زیباجلوه دادن چهره خبیث و شیطانی خویش انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف سازد بنابراین مسوولان با تبعیت از ولایت فقیه و پایبندی به آرمانهای انقلاب از ارزش های اسلام ناب محمدی و حریم انقلاب پاسداری کنند.

حجت الاسلام ضیغمیان در پایان به نقش سپاه پاسداران در راستای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران حامی و پشتیبان خوبی برای انقلاب و ولایت فقیه بوده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی صیانت می کند و این مهم نعمتی بزرگ برای انقلاب است./۸۵۷۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات