۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۸۰۰

سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه

دشمنان ملت ایران مشت بر آب می‌کوبند، نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد، اتحادیه اروپا تصمیم های عملی در برابر آمریکا اتخاذ کند، مردم ایران هراسی از تحریم ها ندارند، بخشی از سخنان ائمه جمعه کشور است.
ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دشمنان ملت ایران مشت بر آب می‌کوبند، نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد، اتحادیه اروپا تصمیم های عملی در برابر  آمریکا اتخاذ کند، مردم ایران هراسی از تحریم ها ندارند، بخشی از سخنان ائمه جمعه کشور است که به سخنان اخیر ترامپ و اقدامات خصمانه آمریکا اشاره داشتند.

آیت الله صدیقی در بخشی از خطبه های نماز جمعه تهران به سخنان بی ادبانه ترامپ علیه ایران اشاره کرد و گفت باتوجه به اینکه همه نقشه های آمریکا در منطقه با حمایت مستقیم و غیرمستقیم ایران نقش بر آب شده از ایران عصبانی و خشمگین است و چاره ای جز اراجیف گویی ندارند و مسؤولان باید هوشیار باشند که دیگر فریب حرف های آمریکا را نخورند.

همچنین اکثر ائمه جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه به این نکته اشاره داشتند که مسؤولان ما نباید از تهدیدها و عربده کشی های ترامپ بترسند بلکه با اعتماد به ملت ولایتمدار و پشتوانه رهبر معظم انقلاب با اقتدار و عزت در برابر دشمنان ایستادگی کنند و جواب همه یاوه گویی ها را در عمل نشان دهند.

گفتنی است ائمه جمعه به موضوعات دیگری از جمله هم صدا شدن برخی از جریان ها با دشمنان اشاره داشتند که در ذیل با هم می خوانیم.

دشمنان ملت ایران مشت بر آب می‌کوبند

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا، آن را اراجیفی خواند که به زبان ناموزون و بی‌انضباط و بی‌اخلاق وی آمد، اما بر هوشیاری مسؤولان و ملت ایران افزود.

ادامه مطلب...

نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد

امام جمعه قم با بیان این که مسؤولان باید وجود دست چدنی آمریکا در دستکش مخلمی اروپا را ببینند، گفت: دل مسؤولان کشور نباید از تهدیدها و دیوانه بازی های رییس جمهور آمریکا بلرزد.

ادامه مطلب...

اتحادیه اروپا تصمیم های عملی در برابر  آمریکا اتخاذ کند

امام جمعه اهواز با اشاره به اعلام حمایت اتحادیه اروپا، چین و روسیه از جمهوری اسلامی در مسأله برجام، گفت: صرف حمایت زبانی آنها از ما فایده ای ندارد و تصمیم عملی در برابر فشارهای آمریکا را باید مورد توجه قرار دهند.

ادامه مطلب...

مردم ایران هراسی از تحریم ها ندارند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ما مردم ایران در پاسخ به سخنان احمقانه ترامپ می گوییم هرچه برای ترساندن ما از تحریم در توان داری بگو و مطمئن باش که ما از تحریم هراسی نداریم و با تحمل در برابر فشارها و تحریم ها، نابودت می کنیم.

ادامه مطلب..

آمریکایی ها آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور خواهند برد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح سند عزت ملت ایران اسلامی هستند، گفت: آمریکایی ها باید آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور ببرند و دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی با قدرت پشتیبان سپاه است.

ادامه مطلب...

سخنرانی اخیر ترامپ عامل اتحاد ملت ایران در دفاع از سپاه شد

امام جمعه اردبیل با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا، گفت: این روزها آمریکا مزه تلخ شکست های پی در پی را می چشد که از آن جمله می توان به شکست در بسیج جامعه جهانی علیه برجام و شکست در حفظ داعش اشاره کرد.

ادامه مطلب...

سخنان ترامپ سبب تقویت وحدت ملی در کشور شد

امام جمعه ساری با بیان این که سخنان رییس جمهور آمریکا سبب تقویت وحدت و همبستگی داخلی در کشورمان شد، گفت: هرگونه تفرقه و اختلاف در داخل کشور موجب سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

ادامه مطلب...

ضرورت هوشیاری در برابر مکر آمریکا

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مخالفت آمریکا با اقتصاد مقاومتی درون زا و قدرت موشکی ایران گفت: باید در برابر مکر آمریکا هوشیار بود.

ادامه مطلب...

تریبونی که به قصد تخریب قوای نظامی با دشمن هم‌صدا شود، تریبون شیطان است

امام جمعه زاهدان گفت: دشمن به دنبال برنامه ریزی‌های مختلف برای تضعیف نظام است و اگر درکشور تریبونی به قصد تخریب قوای نظامی با دشمن هم‌صدا شود قطعأ آن یک تریبون شیطانی است.

ادامه مطلب...

سخن از تغيير در اصول انقلاب، حركت در جهت اهداف دشمن است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اينكه ترامپ نتوانست آرامش ملت ايران را به‎هم بزند، گفت: چرا مسؤولي مي‎گويد بايد تغيير ايجاد كرد و منظور او از تغيير، تغيير در اصول و عبور از خط‎قرمزها است و مي‎خواهد آرامش مردم را ازبين ببرد اين را ما نمي‎توانيم تحمل كنيم.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مسؤولان ما نباید به مواضع اروپا نسبت به برجام دل خوش کنیم چراکه اروپا هیچ وقت منافع آمریکا را به ایران ترجیح نمی دهد و در مواقع حساس به بهانه های مختلف طرف آمریکا را خواهد گرفت./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات