۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۳۲۷۹۹
مدیر حوزه علمیه شهرستان خمین:

جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده است

مدیر حوزه علمیه شهرستان خمین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و تن به سلطه متجاوزان نمی دهد و همین مسأله سبب عصبانیت مستکبران شده است.
 ایران کشوری مقاوم، استوار و بر پایه دین اسلام بنا نهاده شده است

حجت الاسلام حیدر احمدی مدیر حوزه علمیه شهرستان خمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، جمهوری اسلامی ایران را کشوری مقاوم دانست و گفت: ایران بر پایه دین مبین اسلام بنا نهاده شده و روز به روز در حال پیشرفت است.

دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) خمین با تاکید بر اقتدار ایران در منطقه و جهان، گفت: جمهوری اسلامی ایران که همواره مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده، تن به سلطه متجاوزان نمی دهد که همین مسأله سبب عصبانیت مستکبرین شده، زیرا آنها قصد پادشاهی برعالم را دارند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهادهای انقلابی، ابراز کرد: آمریکایی ها که با اصل نظام ما مشکل دارند هیچ وقت دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهند داشت.

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با کینه توزی های دشمنان

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) خمین در رابطه با وظیفه مسؤولان اجرایی، مقامات و نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی و در مواجهه با این کینه توزی ها، افزود: تلاش چند برابری برای حفظ استقلال کشور امری ضروری و مهم است که باید مورد توجه همه مسؤولان و تصمیم گیران کشور و همچنین نخبگان و سیاسیون قرار بگیرد.

حجت الاسلام احمدی اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از راهکارهای مواجهه با کینه توزی های دشمنان عنوان کرد و گفت: باید در تمامی زمینه ها وابستگی ها را به بیرون از مرزها قطع کنیم و تنها با تکیه بر توان داخلی در مسیر پیشرفت گام برداریم.

مهم ترین درس ها و عبرت های برجام

حجت الاسلام حیدری درپاسخ به مهم ترین درس ها و عبرت هایی که می شود از برجام و مذاکرات با آمریکایی ها گرفت، اظهار داشت: دوری ازدشمنان فریب کار و عهد شکن یکی از دستاوردهای مهم برجام بوده است که باید در هر زمان مورد توجه همگان باشد.

وی افزود: آمریکایی ها هرگاه متوجه شوند ملت ایران در مسیر پیشرفت و عزت گام بلندی بر می دارد نقص پیمان می کنند، زیرا آنها تنها به فکر اهداف شوم خودشان هستند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) خمین با تاکید بر فرمایشات قرآن کریم و مقام معظم رهبری در خصوص بد ذات بودن دشمنان اسلام، گفت: چهره بد ذات دشمنان مانند شیطان می ماند که قصدشان نابودی و هلاکت اسلام و مسلمانان است و همواره قصد تهدید جمهوری اسلامی ایران را بر فکر دارند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به اینکه برخی معتقدند فشارهای جدید آمریکا و تهدیدات رییس جمهور این کشور علیه ایران اسلامی، به قصد کشاندن ایران به پای میز مذاکره و گرفتن امتیازات بیشتر و در نهایت تضعیف بنیه دفاعی کشور جبهه مقاومت است، گفت: ایران نباید از ابتدا و با اطمینان خاطر برجام را می پذیرفت و به صحبت های دروغین آنان اعتماد می کرد بلکه باید استقلال طلبی خود را حفظ می کرد./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات