۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۳۲۷۹۲
مدیرحوزه علمیه استان مرکزی:

مقابله با دشمن در میدان ایمان، عمل و اعتقاد محقق می شود

مدیرحوزه علمیه استان مرکزی گفت: مقابله با دشمن ابتدا در ایمان، عمل و اعتقاد و سپس در همه امور زندگی شخصی و بعد از آن در حوزه های مسؤولیت اجرایی می شود.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام سیدعلی حسینی پور، مدیرحوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، ضمن بزرگداشت روزهای پایانی ماه محرم و قیام امام حسین(ع) در خصوص کینه توزیهای آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به آنچه که در روزگار گذشته مستکبران و در راس آن آمریکا نسبت به کشور و مردم بزرگ ایران و جمهوری اسلامی انجام دادند باید بگوییم به حمد خدا مردم و مسؤولان ایران اسلامی و در راس آن رهبر معظم انقلاب جواب های قاطع و دندان شکن به یاوه گویی های رییس جمهور و حاکمان آمریکا دادند.

مقابله با گزافه گویی های دشمن و آمریکای جنایتکار

وی با بیان اینکه دشمن شناسی در معنای عام شیطان بزرگ آمریکا و در معنای خاص شناختن نقشه های دشمن و راه های ورود بر دشمن و خنثی کردن توطئه ها است، افزود: ایستادگی و پاسخ دندان شکن از جمله راه های ایجاد مانع در مقابل دشمن است و این اقدامات مهمترین راه اقدام و عمل به موقع در برابر گزافه گویی های دشمن و آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام حسینی پور اظهار کرد: مقابله با دشمن ابتدا در ایمان، عمل و اعتقاد و سپس در همه امور زندگی شخصی و بعد از آن در حوزه های مسؤولیت اجرایی می شود.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، مسؤولان ارشد و نخبگان را به پیروی از مقام معظم رهبری و روی برگردانی از استکبارگران با قلم و سخن رسای خود سفارش کرد و افزود: مسؤولان در مسیر زندگی و امور شخصی و در امور مملکتی و نظام آنچنان فکر کنند که تصویب می کنند که این حرکت آنها یک زیر بنای محکمی برای زمان حال، میان مدت و آینده باشد.

افتخارات سپاه برای کشور و یاوه گویی های آمریکا

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه هر چه به جلوتر می رویم، دنیا در حال تحول بیشتری قرار می گیرد و ما به افکار حضرت امام (ره) بیشتر پی می بریم، اذعان داشت: آن بزرگمرد؛ آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و ما امروز آگاه شده ایم که زیر پوست آمریکایی ها شیطنت بوده و هیچگاه از آن جدا نمی شود.

وی در خصوص افتخارات سپاه برای کشور و یاوه گویی های آمریکا درباره این نهاد مقتدر، افزود: در این رابطه همچنان سخن امام(ره) که فرمودند:«اگر سپاه نبود کشور هم نبود» امروز می بینیم که در دشمن چقدر حساسیت به نیروهای نظامی و انتظامی و هم کسانی که پیشرفت های هسته ای را به جای عالی رساندند، وجود دارد.

ایران اسلامی به تعهداتش در برجام عمل کرده است

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به برجام، بیان کرد: ایران اسلامی به تعهداتش در برجام عمل کرده و هیچ برنامه ای در بحث سلاح هسته ای نداشته چون فتوای رهبری ما بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه اکنون در خصوص انرژی هسته ای و استفاده هایی که از این فناوری می شود نباید محروم شویم، اظهار داشت: دشمن با برنامه ریزی و دسیسه متخصصان هسته ای ما را ترور کردند و امروز آنان هجمه علیه سپاه را پی گرفته اند./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات