۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۷۴۹
رییس تبلیغات اسلامی کرمان:

مردم ایران لبیک به رهبر را در عمل نشان دهند

حجت الاسلام جلالی با بیان این که مهم ترین وظیفه مردم ایران لبیک به رهبر است، گفت: کسی که می خواهد در دنیا راه امام زمان(عج) را انتخاب کند باید لبیک به رهبر را فراموش نکند و همیشه به دنبال اجرایی کردن صحبت های ایشان باشد.
رییس تبلیغات کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام علی جلالی رییس تبلیغات اسلامی کرمان امروز صبح در منطقه کوهپایه کرمان در جمع مردم کوهپایه، گفت: یار اصلی امام زمان در دنیا کسی بوده که همیشه در کارهای خود رضایت امام زمان(عج) را در نظر داشته باشد.

وی افزود: نخستین سوالی که در ذهن انسان در دنیا می آید این است که چه طور انسان می تواند با نبودن امام، یار واقعی او باشد تا بتواند زندگی خوب و رستگاری را در دنیا و آخرت برای خود ایجاد کند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که لبیک به امام خود را از یاران امام حسین(ع) یاد بگیرم، بیان داشت: اصحاب امام حسین(ع) دیدند که راه واقعی و رستگاری این است که در کنار امام بایستند و از امام جدانشوند.

وی ابراز داشت: در زیارت نامه های ائمه وقتی که انسان می خواند به امام خود بیان می کند که ای کاش من در کنار شما بودم و شما را همراهی می کردم و بهترین راه برای همراه امام این است که راه قلب خود را بر روی امام خود باز کنیم و نگذاریم گناه وارد آن شود.

رییس تبلیغات اسلامی کرمان با بیان این که ما مردم در قبال امام چه وظیفه ای داریم، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به حضرت ابراهیم خطاب کرد که خانه خدا را درست کن و به همه ندا بده که فقط خدا را بپرستند تا همه به من لبیک بگویند.

وی با بیان این که مهم ترین وظیفه مردم ایران لبیک به رهبر است، خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد در دنیا راه امام زمان(عج) را انتخاب کند باید لبیک به رهبر را فراموش نکند و همیشه به دنبال اجرایی کردن صحبت های رهبر باشد.

حجت الاسلام جلالی اظهار داشت: لبیک قلبی، زبانی و لبیک عملی سه کار مهم برای مسلمانان جهان بوده و کسی که می خواهد رستگار در دنیا باشد، باید به رهبر خود لبیک بگوید.

وی در پایان گفت: کسی که در دنیا قلب خود را بر روی امام زمان(عج) به واسطه گناه بسته است، بداند که راه اشتباه را برای خود انتخاب کرده است./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات