۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۳۲۷۳۰
مدیر مدرسه المهدی اعلام کرد؛

همایش حوزه انقلابی در آران و بیدگل برگزار می شود

مدیر مدرسه المهدی(عج) آران و بیدگل از برگزاری همایش حوزه انقلابی؛ بایدها و نبایدها با سخنرانی شخصیت های برجسته حوزوی در تاریخ ۹ آذرماه خبر داد.
حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی طلاب و فضلای مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل مقیم قم، پنج شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه مذکور با حضور حجت الاسلام احمد روحانی بیدگلی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) این شهر برگزار شد و حاضران درباره راه های تقویت تفکر و روحیه انقلابی در حوزه های علمیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام روحانی بیدگلی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، هدف از برگزاری این گردهمایی را بحث و تبادل نظر طلاب درباره ابعاد حوزه انقلابی و تبیین ظرفیت طلاب این شهرستان در این راستا ذکر کرد.

وی از برگزاری همایش حوزه انقلابی؛ بایدها و نبایدها به میزبانی مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل خبر داد و اعلام کرد: این همایش روز پنج شنبه 9 آذرماه و با حضور طلاب و فضلا و روحانیان منطقه کاشان برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه المهدی(عج) آران و بیدگل با بیان این که این همایش با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان برگزار می شود، گفت: فراخوان مقاله این همایش منتشر شده و طلاب و فضلای منطقه کاشان می توانند مقالات خود را با موضوع حوزه انقلابی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی افزود: در همایش حوزه انقلابی؛ بایدها و نبایدها یکی از علما و شخصیت های برجسته حوزه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: همایش مشابهی نیز در روز نهم آذرماه با حضور طلاب خواهر منطقه کاشان در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار و ابعاد مختلف حوزه انقلابی و راه های تقویت این روحیه در حوزه های علمیه تبیین خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی بیدگلی اعلام کرد: در این دو همایش به تفکیک به ده نفر از طلاب برادر و 10 طلبه خواهر که مقاله آنان برتر شناخته شود، جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

مدیر مدرسه المهدی(عج) آران و بیدگل گفت:علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات برگزاری همایش انقلابی؛ بایدها و نبایدها و ارسال آثار و مقالات می توانند به نشانی http://www.almahdei.ir/ مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: حوزه های علمیه به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی باید همیشه انقلابی بمانند و روز به روز این تفکر را تقویت کنند./924/پ202/ج

ارسال نظرات