۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۳۲۷۱۳

تقدیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مواضع انقلابی آیت الله نوری همدانی

رضایی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا دانست و بر لزوم حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن تأکید کرد.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنجشنبه در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، گفت: امروز برای یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه در قم حضور پیدا کردیم و بنا شد که از رهنمود مراجع نیز بهره مند شویم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، افزود: شهدای اطلاعات شهدای مظلومی هستند چون به خاطر اطلاعاتی بودن آنان کمتر درباره این شهدا صحبت می شود اما خوشبختانه با همت فرمانده نیروی زمینی سپاه استان به استان برای شهدای اطلاعات یادواره برگزار می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی از خانواده های شهدا را امری ضروری دانست و اظهار داشت: خوشبختانه امروز یادواره خوبی در قم برگزار شد و حدود 2 هزار نفر از استان های قم، سمنان، مرکزی و قزوین حضور پیدا کرده بودند که این استان ها پشتیبان لشکر 17 علی بین ابی طالب قم بودند.

وی با تقدیر از مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی در دوران گوناگون انقلاب، ادامه داد: حضرتعالی همواره در زمان جنگ در دفاع از پاسداران و رزمندگان پیش قدم بودید و از آنان حمایت می کردید که جای تقدیر دارد.

رضایی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا دانست و بر لزوم حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن تأکید کرد.

وی همچنین یاوه گویی های مقامات آمریکایی به ویژه رییس جمهور آمریکا را ناشی از عصبانیت و یأس مستکبران عنوان و تصریح کرد که باید با فرهنگ ما می توانیم و تکیه بر داخل مسائل و مشکلات کشور حل شود./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات