۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۳۲۶۶۷
نویسنده کتاب «صهیونیسم و بحران مالی اروپا»:

انقلاب امام خمینی نشانه ای از بروز اتفاقات آخرالزمانی بزرگ در آینده است

مانوئل گالیانا رز گفت: علائمی از وقوع جنگ جهانی سوم در آینده ای نزدیک پدیدار شده است که بدون شک صهیونیست ها باز هم در پشت پرده این جنگ خواهند بود.
مانوئل گالیانا رز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد مراسم رونمایی از کتاب «صهیونیسم و بحران مالی اروپا» با حضور مانوئل گالیانا رز نویسنده این اثر و چند تن از مدیران فرهنگی استان در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح توس برگزار شد.

گالیانا رز ضمن رونمایی از اثر جدید خود آن را دارای نگاهی مبتنی بر اعتقادات مسیحی نسبت به موضوعاتی همچون فراماسونری و لیبرالیسم دانست و گفت: یهودیت صهیونیسم در آثار خود که تلمود یکی از آنان و شامل 70 کتاب است مباحث نادرستی را درباره حضرت مسیح(ع) بیان می کند که برای نمونه حضرت مریم(ع) را شخصی فاسد معرفی می کنند. در کتاب «صهیونیسم و بحران مالی غرب» اشاراتی به پروتکل صهیونیسم در این باره نیز شده است.

این نویسنده با اشاره به بن مایه های آخرالزمانی اثر خود افزود: در این کتاب به چهار بحرانی که جهان را دربرگرفته و در آینده بیشتر خواهد شد اشاره شده است. آب و هوا، انرژی، مهاجرت و جنگ ها و درگیری های بزرگ نظامی که مرتبط با مسائل هسته ای نیز می باشند از بحران های اشاره شده در کتاب هستند.

وی صهیونیسم را طراح و پیش برنده نظم نوین جهانی دانست و خاطر نشان کرد: هدف صهیونیسم از ایجاد نظم نوین جهانی تشکیل دیکتاتوری وسیع در ظاهری زیبا و فریبنده است. این طرح، شیطانی است و تاکنون با شکست مواجه شده است.

گالیانا رز با اشاره به نقش قدرتمند و پرنفوذ ایران در مناسبات بین المللی گفت: وجه اشتراک مسیحت کاتولیک و تشیع وجود یک شهید در میان آنان است که پیروان این دو آئین را به دنبال خود می کشانند. تشیع تنها مکتب و واحد سیاسی منحصر به فرد در جهان است که  پای اصول خود ایستاده و به همین دلیل با فشار ها و تحریم های بسیاری روبرو شده است.

نویسنده کتاب «صهیونیسم و بحران مالی اروپا» نقش امام خمینی(ره) را در انقلاب اسلامی نقشی آخرالزمانی برشمرد و تصریح کرد: امام خمینی(ره) نماینده خوبی از مهدی موعود(عج) بود و ظهور او نشانه ای از آماده سازی و بستر سازی برای اتفاقاتی بزرگ در آینده است. گمان بر این است که مهدی موعود(عج) نیز همانند امام خمینی(ره) رفتار می کند و جهان را پر از صلح و عدل خواهد نمود.

وی عدم ثبات و بهم ریختگی منطقه را از خواسته های اصلی اسرائیل دانست که با تمام قوا آن را دنبال می کند.

همچنین وی خاطر نشان کرد: علائمی از وقوع جنگ جهانی سوم در آینده ای نزدیک پدیدار شده است که بدون شک همان گونه که صهیونیست ها در جنگ های جهانی اول و دوم نقش های اصلی پشت پرده را داشتند در این جنگ نیز در پشت پرده به این کار خواهند پرداخت.

گالیانا رز هلوکاست را واقعه ای غلو آمیز برشمرد و گفت: طبق تحقیقات یک محقق کانادایی وقوع واقعه هلوکاست با توجه به سطح تکنولوژی موجود در زمان جنگ جهانی دوم ممکن نبوده است و ادعاهای صهیونیسم غلو آمیز است. همچنین باید گفت که صهیونیست ها خود نیز در این واقعه دست داشته اند./۸۶۱۲۰۲/ش

ارسال نظرات