۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۳۲۶۵۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

آمریکا زخم خورده سپاه و ملت بزرگ ایران است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه آمریکا زخم خورده سپاه و ملت بزرگ ایران است، گفت: ملت ایران پشتیبان سپاه بوده و حمایت خود را از آن تقویت خواهد کرد.
حجت الاسلام صفدر محمدی

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به ادبیات سخیف و سخنان بی منطق رییس جمهور آمریکا، گفت: آمریکا زخم خورده سپاه و ملت بزرگ ایران است.

وی علت ناراحتی آمریکا از سپاه را قدرت نظامی، فرهنگی و دینی این نهاد انقلابی دانست و ابراز کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است، جایگاه مردمی دارد و در تحولات منطقه به ویژه تقابل با تروریسم داعشی تأثیرگذار بوده و این برای دشمنان اسلام سخت و دشوار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادبیات ترامپ را سرشار از حماقت و گانگستر گونه خواند و افزود: این رفتار بر خلاف عرف بین المللی، انسانی و اخلاقی است به طوری که رؤسای جمهور پیشین آمریکا نیز چنین سخن نگفته بودند.

وی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: لازم است بیش از گذشته در تقویت سپاه و توان دفاعی خود متمرکز باشیم چرا که سپاه نماد قدرت و اقتدار ایران است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه با وجود نیروهای نظامی همیشه آماده به ویژه سپاه پاسداران دشمن تا کنون نتوانسته است نگاه چپ به این کشور بکند، خاطرنشان کرد: تقویت این بنیه در ویژگی بازداردندگی کشور مؤثر خواهد بود.

وی ابراز داشت: این رفتارهای بی خردانه رییس جمهور آمریکا پرده از نقاب دروغین آمریکا کشید و مردم دنیا با چهره حقیقی دولت آمریکا آشنا شدند و هیچ گاه چنین سخنان سخیفانه ای را بر نخواهند تابید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه توجه و تمرکز دشمن بر سپاه و قدرت موشکی ایران نشان از اهمیت و تأثیر این دو در جایگاه و قدرت ایران دارد، تأکید کرد: تقویت بنیه دفاعی یک اصل اسلامی و عقلی است و باید تداوم یابد./۸۵۴/ت302/ب1

ارسال نظرات