۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۳۲۶۴۰
حجت الاسلام صادقی:

مشکلات مدرسه علمیه امام خمینی ماکو هنوز رفع نشده است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ماکو با اشاره به مشکلات این مدرسه، گفت: آن چنان که باید مشکلات این مدرسه علمیه رسیدگی و رفع نشده است.
حوزه علمیه ماکو

حجت الاسلام غلامحسین صادقی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به روند رسیدگی به مشکلات این مدرسه علمیه، گفت: متأسفانه آن چنان که باید مشکلات مدرسه حل نشده است.

وی با بیان اینکه بخش خوابگاه های مدرسه علمیه ماکو در دوطبقه است که تنها به طبقه دوم رسیدگی شده است، ابراز کرد: در طبقه دوم نیز تنها بخش سالن رنگ آمیزی شده و برخی درب ها تعویض شده است.

مدیر مدرسه علمیه ماکو ادامه داد: اما طبقه نخست این مجموعه علمی کماکان در شرایط گذشته خود به سر می برد و رسیدگی به آن نشده است، لازم است مسؤولان به این حوزه رسیدگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایش مدرسه علمیه ماکو نیز نیاز به رسیدگی دارد، ابراز داشت: با نزدیکی فصل سرما طلاب به جهت برودت هوا دچار مشکل خواهند شد و اقامت طلاب را در حجرات سخت خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به حضور شورای حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در این مدرسه برای بررسی مشکلات، گفت: حضور شورا نیز نتوانست در رفع مشکلات حوزه علمیه ماکو مؤثر باشد.

وی ادامه داد: مشکلات آشپزخانه ها هم چنان پا برجا است، دیوار و رادیاتورها فرسوده است و لوله ها سوراخ هستند، امروز نیز به مشکلات اخیر مشکلات بانکی اضافه شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو کفت: با وجود این میزان مشکلات هنوز گرفتار ظواهر و برخی قوانین دست و پا گیر هستیم، بعد از تلاش های صورت گرفته و حضور شورای حوزه علمیه استان در مدرسه امروز حتی جلسه هیأت امنای مدرسه نیز برگزار نمی شود./۸۵۴/ت302/ب1

ارسال نظرات