۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۳۲۶۳۹
مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان:

سپاه نیروی مقتدر انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه است

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان، سپاه را نیروی ابرراهبردی جبهه انقلاب اسلامی در نظام سیاسی دنیا معرفی کرد و گفت: سپاه، به عنوان نیروی مقتدر انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه است.
حجت الاسلام تقوی

حجت الاسلام سیدعباس تقوی مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تدابیر اندیشمندانه خود، نهادها و ارگان هایی را بجا و شایسته تاسیس کردند گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند امام راحل از بدو تاسیس تا کنون، ثمرات و برکات فراوانی را برای مردم، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: سپاه یک نیروی نظامی - راهبردی نیست، بلکه یک نیروی ابرراهبردی جبهه انقلاب اسلامی در نظام سیاسی دنیاست که باید آن را در مقایسه با کل نیروهای مسلح دوره معاصر خود در منطقه ارزیابی کرد.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان سپاه را تکیه گاه کلیه نیروهای انقلابی و آزادیخواه در جهان نامید و ابراز داشت: نگاه امام خمینی(ره) به سپاه دفاع از انقلاب، ترویج آن، مبارزه با ظلم است و هرجا که ظلم و ستم است سپاه برای سرکوب ظالمان باید حضور داشته باشد درغیر این صورت به ماموریت مهم و اساسی خود عمل نکرده است.

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: ناراحتی دولت منحوس امریکا از حضور به موقع و رشادت های سپاه پاسداران در مقابله با ظلم و ستم است، سپاه خاری در چشم و قلب آمریکا و تیری در قلب نظام کفر است.

وی گفت: بنابراین مسؤولان نگاه حداقلی به سپاه پاسداران نداشته باشند و اختلافات و دعواهای سیاسی را با واژه هایی همچوت "دولت تفنگداران" بیان نکنند چراکه بیان این گونه اظهارات، چیزی جز ضرر نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی شود.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان اذعان داشت: برخی حرف های دشمن یا از روی اظهار ضعف مسؤولان و یا به دلیل گراهایی است که از روی حماقت سیاسی است و می تواند از سوی هر مسؤولی باشد.

حجت الاسلام تقوی، سپاه را پشتیبان مملکت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه، نیروی مقتدر انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه است که عمود خیمه انقلاب را با دو دست خود نگه داشته و محور بسیج و مرکز تجمع نیروهای توفنده انقلابی است.

وی تصریح کرد: مسؤولان بدانند که سپاه به عنوان فدائیان کشور و نظام، دولت، مجلس و حتی مسؤولان است، نخستین شهید حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی از نیروهای سپاه پاسداران بود، همه باید قدردان سپاه باشیم.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان، جسارت های به سپاه را خسارتی بزرگ دانست که جبران شد و افزود: همه ما ایرانیان پاسدار و نوکر انقلاب هستیم، نیازی نیست این موضوع را مجددا بیان کنیم.

مسؤولان مواظب باشند برجام دوباره تکرار نشود

حجت الاسلام تقوی در پاسخ به سؤالی مبتنی بر اینکه چه درس هایی می شود از برجام گرفت تاکید کرد: نخستین درس اینکه برجام دوباره تکرار نشود، یا حداقل برجام هایی دیگری روی کار نیاید، همین را به خوبی انجام دهند و مواظب باشند تا دشمن برجام دیگری را در دامن ما نگذارند.

وی در ادامه اضافه کرد: البته درصورتی که برجام به درستی کار می شد بسیار خوب بود اما جاسوسان و نفوذی های خیانتکار مانع از اجرای خوب برجام شدند، دیپلمات های ایرانی باید خیلی هوشیار و مواظب ترفندهای طرف مقابل باشند،

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان، ابراز داشت: جریان نفوذ موفق شد نظام و قدرت تحلیلی ررسای دیپلماتیک ایرانی را برهم بزنند، امضای برجام از سوی مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای سؤال است، بنابراین بایدمواظب باشند زیر بار برجام دیگری نروند.

حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: نکته مهمتر دیگر اینکه برجام نباید مایه اختلاف داخلی بین مسؤولان باشد، بلکه باید سبب تقویت جبهه داخلی شود و این توانایی را دارد.

وی گفت: معتقدم برای برجام باید آماده آتش زدن باشیم، این دستور مقام معظم رهبری است که فرمودند اگر پاره کردند ما اتش می زنیم، باید از هم اکنون به تعداد شهرهای کشور، مشعل آماده کرد و به محض بدعهدی آمریکا، برجام را آتش بزنیم، با آتش زدن برجام، کاخ سفید و نظام ظلم را به آتش می کشیم و تار و پود کفر را بر هم می زنیم./851/ت302/ب1

ارسال نظرات