۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۶۱۸
با حضور فرماندهان سپاه پاسداران؛

یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان برگزار شد

یادواره ۲۴۷ شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه استان های قم، قزوین، مرکزی و سمنان با حضور فرماندهان سپاه در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره 247 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه استان های قم، قزوین، مرکزی و سمنان امروز با حضور فرماندهان سپاه در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، علی اکبر نوری فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج)، غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم حضور داشتند.

در ابتدا سردار علی اکبر نوری فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) پیروزی در عملیات های بزرگ را حاصل مجاهدت ها و فداکاری نیروهای اطلاعات عملیات دانست و اظهار داشت: پیام شهدا باید برای جامعه و مردم تبیین شود تا شاهد کاربردی شدن آن باشیم و دستورالعمل مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به محتوای وصیت نامه های شهدا، ادامه داد: شهدا همواره در وصیت نامه های خود بر حفظ ارزش ها از جمله رعایت عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع و حمایت از ولایت فقیه تأکید کرده اند.

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه با بیان این که الگوگیری از سبک زندگی شهدا را ضروری دانست و ابراز داشت:  باید از شهدا درس بگیریم و به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بمانیم.

همچنین در این برنامه که خانواده های شهدا اطلاعات عملیات قرارگاه صاحب الزمان(عج) حضور داشتند، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان این که در جنگ تحمیلی هیچ چیز آماده نبود و هیچ امکانات اطلاعاتی وجود نداشت، گفت: دفاع مقدس به اندازه یک کشور و انقلاب عظیم جریان داشت.

وی عنوان کرد: دولتمردان نباید منتظر بمانند و بنشینند تا سرمایه و تکنولوژی خارجی از بیرون وارد شود، همه تلاش می کنیم بیاید اما نباید وقت و فرصت ها را از دست داد، باید تهدید را تبدیل به فرصت کرده و از آن بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه هنوز عده ای منتظر هستند از آسمان برجام سرمایه خارجی و تکنولوژی ببارد و زمین اقتصاد ایران را آباد کند در حالی که خبری نیست و در آینده خبری نخواهد بود، ما باید به درون تکیه داشته باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه ها و زمینه های کشور مسیر تعیین کرده و سیاستگذاری کردند، گفت: هیچ بعدی در کشور نیست که سیاست نداشته باشد، باید به این سیاست ها عمل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رفتارهای خصمانه آمریکا سبب کنار رفتن تردیدها شد، ابراز داشت: بزرگترین مانع پیشرفت اقتصاد ایران نبودن سرمایه، نیروی انسانی و تکنولوژی نیست بلکه مشکل وجود تردید اشتباه در تصمیم گیرندگان خرد و کلان کشور بوده و هست.

رضایی اضافه کرد: دشمن به شدت مأیوس و عصبانی است اما ما امیدوار و پرقدرت در صحنه هستیم و باید از فرصت ها استفاده کرد چرا که نمی توانیم متوقف شویم، بخشی از سر و صدا و جنجال های دشمن برای عقب راندن و ترساندن ملت و مسؤولان ایران است، ملت به فضل الهی سیلی محکمی به گوش ترامپ می زند که گذشتگان چنین سیلی نخورده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آتش به اختیار به معنای پیشگامی و پیشتازی است، گفت: آتش به اختیار یعنی این که بچه های انقلاب در تردید دیگران متوقف نشوند، آتش به اختیار حرکت در مسیر رهبری و حل مشکلات کشور است.

پیام سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این برنامه قرائت شد که وی در آن تأکید کرد: تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه ها و اهداف شوم شیطانی دشمن خواهد بود.

در این برنامه از خانواده های شهدای استان های قم، مرکزی، سمنان و قزوین تجلیل و کتاب هایی با موضوع سیره شهدا رونمایی شد، همچنین اجرای نمایش، کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های این همایش بود./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات