۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۳۲۶۰۲
امام جمعه شهرضا:

ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است

امام جمعه شهرضا گفت: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است آنوقت فردی مانند دونالد ترامپ که ریاست جمهوری کشوری را بر عهده دارد که از گروهک های تروریستی حمایت می‌کند، به ملت بزرگ ایران جسارت کرده و آنها را متهم به تروریسم می‌کند.
یعقوبی - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی عصر امروز در همایش اعتراض آمیز مردم شهرضا در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور امریکا عنوان کرد: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی ضربات شدیدی خورد و از همه منافعی که پیش از انقلاب به واسطه خیانت رژیم گذشته در اختیار داشت به دور ماند به همین دلیل بسیار تلاش کرد تا با از بین بردن انقلاب و مقابله با خواسته مردم ایران، بار دیگر به منافع خود برسد.

وی اظهار کرد: ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی برای همیشه دست غارتگر استکبار جهانی به رهبری آمریکا را از منافع و ذخایر ملی کوتاه کردند، انها نه تنها کشور خود را نجات دادند بلکه به ملتهای ستمدیده عالم نیز این پیام را دادند که اگر می‌خواهید زندگی عزت‌مندانه‌ای داشته باشید باید با توکل بر خداوند علیه ستم به پا خیزید.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا تأکید کرد: دشمنی سیاستمداران این کشور با ملت و انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، هیچ کسی به اندازه مردم ایران از سیاستهای ضد بشری آمریکا آسیب ندیده است زیرا خلق و خوی دولتمردان آمریکا بر تکبر و استکبار نهاده شده و به این ترتیب با اخلاق ظلم ستیز مردم ایران سازگاری ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: آمریکا قصد دارد تا سلطه خود را به هر طریق در سراسر جهان گسترش دهد و بعد از ان با غارت ذخایر ملی و استثمار مردم آن کشورها بر ثروت و قدرت خود افزوده و دیگران را به موجوداتی ضعیف و فقیر تبدیل کند در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) نشان داد که با توکل بر خداوند و اراده‌ای استوار می‌توان در برابر اینگونه اقدامات ایستادگی کرد و کشور را نجات داد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران روح خودباوری و ایمان را در مردم زنده کرد، همه پس از انقلاب اسلامی دریافتند که با استفاده از امکانات داخلی و تکیه بر توان افراد بااستعداد کشور می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و مشکلات کشور را حل کرد.

امام جمعه شهرضا عنوان کرد: رییس جمهور آمریکا در شرایطی که غرور و تکبر زیادی سراسر وجود او را فراگرفته به ملت بزرگ ایران توهین کرد در حالی که مطالعه کارنامه عملکرد این کشور در سراسر جهان ثابت می‌کند که خود استکباری دولتمردان آن انسانهای بیگناه زیادی را به خاک و خون کشیده است.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: رییس جمهوری آمریکا در اظهاراتی وقیحانه ملت ایران را تروریست نامید در حالی که ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است، ارتش آمریکا پس از پیمودن هزاران کیلومتر در سایر مناطق جهان حاضر شده و نسبت به کشتار بیگناهان و غارت اموال دیگر کشورها اقدام کی‌کند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا در برابر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خورده است، نظام سلطه آمریکایی در عراق و سوریه و لبنان مجبور شد در برابر اراده مستحکم مسلمانان مبارز عقب نشینی کند به همین دلیل است که استکبار جهانی به رهبری آمریکا با سپاه دشمن است.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: اظهارات اخیر ترامپ نشان داد که این کشور به معاهدات بین المللی نیز پایبند نبوده و هر لحظه ممکن است هریک از توافقات جهانی را نقض کند، جهانیان دانستند کسی که به تعهدات جهانی پایبند نیست برای ملت کشور خود نیز خدمتی را انجام نمی‌دهد./868/پ202/ب1

ارسال نظرات