۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۳۲۵۹۷
رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است، گفت: هنر انسان ها در این است که تهدیدات فضای مجازی را تبدیل به یک فرصت کنند و از این فرصت به نفع فرهنگ جامعه استفاده شود.
کمیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ظهر امرز در سومین اجلاس استانی نماز خراسان‌جنوبی اظهار داشت: فضای مجازی برای انسان هم تهدید و هم یک فرصت است.

وی با بیان اینکه عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است، گفت: هنر انسان ها در این است که تهدیدات فضای مجازی را تبدیل به یک فرصت کنند و از این فرصت به نفع فرهنگ جامعه استفاده شود.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود: تمام افرادی که دغدغه دین و فرهنگ دارند باید کمک کنند تا فضای مجازی به نفع دین، معنویت، اهل بیت(ع) و فرهنگ تغییر کند.

حجت الاسلام کمیلی با بیان اینکه باید از فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ نماز استفاده شود، تصریح کرد: امروز وضعیت نماز در دستگاه های اجرایی استان مطلوب است.

سید محمد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این اجلاس گفت: شرایط برگزاری نماز در سازمان‌ها و ادارات مقایسه‌ای است به طوری که فقط بخشی از آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان داشت: فضای عمومی خراسان‌جنوبی نسبت به باورهای مذهبی در وضعیت خوبی قرار دارد که این وضعیت نشان دهنده وجود انسان‌های دین‌مدار و ولایت مدار است.

وی با بیان اینکه باید برای توسعه، تعمیق و ترویج نماز گام‌های مؤثری برداریم، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌هایمان را براساس واقعیت‌های روز جامعه تنظیم و پیاده کنیم تا جامعه امروز آن را بپذیرد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات