۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۳۲۵۹۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد قزوین:

برجام ثابت کرد غربی ها قابل اعتماد نیستند

حجت الاسلام عدالتی گفت: برجام و مذاکره با آمریکا ثابت کرد که آمریکایی‌ها و کشورهای غربی قابل اعتماد نبوده و نیستند از این رو وظیفه داریم با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب در برخورد با دشمن محتاطانه عمل کنیم.
حجت الاسلام حسین عدالتی

حجت الاسلام حسین عدالتی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به کینه‌توزی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا از گذشته کینه‌توز بوده است یاوه گویی‌های آنها موجب شکست شان در توطئه چینی علیه ایران شده است آنها در حقیقت به انقلاب اسلامی ایران بدهکار هستند.

وی در ادامه با اشاره به دلایل کینه‌توزی آمریکا نسبت به ایران افزود: در زمان رژیم پهلوی ابلهانی که در راس حکومت بودند منابع نفتی و ثروت ملی ما را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده بودند همین امر موجب شده بود که آنها خود را همه کاره ایران بدانند و برای کشور ما تصمیم‌گیری کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) در ادامه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برجام سعی بر نابودی ایران داشتند اظهار کرد: آمریکا در حقیقت یک شکست خورده ای بیش نیست آن چنان که در کردستان عراق سعی در ایجاد جنگ و جمهوری جدیدی را داشت که با تلاش سپاه قدس ایران موفق نشد از این رو ملت ایران وظیفه دارد وحدت خود را مانند اوایل انقلاب حفظ کند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان و نخبگان در شرایط کنونی و بحران‌های پیش‌رو خاطرنشان کرد: مسؤولان باید هوشیار بوده و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اقتصاد مقاومتی و وحدت و هم صدایی با مردم و تبعیت از ولایت فقیه با آمریکا و اروپا مقابله کنند تا به فضل الهی برای نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی حادثه ناخوشایندی پیش نیاید.

حجت الاسلام  عدالتی در ادامه با بیان اینکه قدرت انقلاب در منطقه به اثبات رسیده است ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه‌ای است که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب با خون خود و با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب این درخت محکم را آبیاری و بارور کرده‌اند بر همین مبنا تاکنون جمهوری اسلامی در مسیر حق خود موفق بوده است که آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین درس‌ها و عبرت‌های گرفته شده از برجام تصریح کرد: برجام و مذاکره با آمریکا ثابت کرد که آمریکایی‌ها و کشورهای غربی قابل اعتماد نبوده و نیستند از این رو وظیفه داریم با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب در برخورد با دشمن محتاطانه عمل کنیم.

حجت الاسلام عدالتی در پایان گفت: هدف آمریکایی‌ها و غربی‌ها از مذاکره با ایران گرفتن امتیاز از این کشور و به دست آوردن منافع و امکانات مادی و ملی است از این رو مسؤولان وظیفه دارند درست تصمیم بگیرند و همدیگر را به بیگانگان نفروشند برجام چه خوب باشد چه بد مذاکره دیگر کافی است./873/ت302/ب1

ارسال نظرات