۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۳۲۵۸۸
امام جمعه خاش:

آمریکا از اقتدار ایران هراسان است/ سپاه در قلب مردم ایران جای دارد

امام جمعه خاش با بیان اینکه آمریکا از اقتدار ایران در منطقه هراس دارد، گفت: اظهارات ترامپ نه تنها نگاه مردم جهان را نسبت به ایران تغییر نمی‌دهد، بلکه بیش از گذشته اعتبار آمریکا را زیر سؤال برده و بی‌ارزش می‌کند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: سخنرانی دور از ادب و گستاخانه ترامپ، یک پیام دارد و آن اینکه امریکایی‌ها از ملت ایران و سپاه پاسداران، زخم خورده هستند و کینه دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا از اقتدار ایران در منطقه هراس دارد ادامه داد: اظهارات ترامپ نه تنها نگاه مردم جهان را نسبت به ایران تغییر نمی‌دهد، بلکه بیش از گذشته اعتبار امریکا را زیر سؤال برده و بی‌ارزش می‌کند.

حجت الاسلام دهقان افزود: ترامپ تحت تأثیر رژیم صهیونیستی و آل سعود سیاست‌های ضد ایرانی را در پیش گرفته و بارها ملت ایران را مورد اهانت قرار داده است.

امام جمعه خاش با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم ایران جای دارد خاطرنشان کرد: سپاه در بخش‌های مختلف امنیتی، دفاعی، سازندگی و غیره خدمت‌رسانی کرده و توهین‌های ترامپ سبب حمایت بیش‌تر مردم از سپاه شده است.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با یاوه‌گویی های ترامپ ابراز داشت: برای مقابله با این یاوه‌گویی ها، باید گروه‌های مختلف، انسجام و اتحاد داشته و هر چه بیش‌تر پایبندی خود نسبت به آرمان‌های اسلامی نشان دهند و مسؤولان نیز مقابله به مثل کنند.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: در نظام اسلامی ما، ملت و‌ دولت همسو بوده و با وجود همه اختلاف  سلیقه‌ها، وقتی پای منافع ملی در میان باشد همه از زن و مرد، پیر و‌ جوان از جان و دل در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی حرکت خواهند کرد./831/ت302/ب1

ارسال نظرات