۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۳۲۵۸۷
رسانه های امروز در یک نگاه؛

آینده برجام چه می شود؟!

چه کسی به دشمن گرا داد؟!، طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟، بازی شکست‌ خورده بارزانی، چرا ترامپ قایق را تکان داد؟، با تفنگ سپاه نمی‌شود رقصید!، ترامپ، ریگان و حقارت فروخفته! بخشی از عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چه کسی به دشمن گرا داد؟!، طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟، بازی شکست‌ خورده بارزانی، چرا ترامپ قایق را تکان داد؟، با تفنگ سپاه نمی‌شود رقصید!، ترامپ، ریگان و حقارت فروخفته! بخشی از عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به آینده برجام افاقات پیش رو پرداختند.

با توجه به بدعهدی های صورت گرفته در مورد برجام بیشتر مردم این نگرانی را بر سر دارند که آینده برجام چه خواهد شد و طرف های اروپایی و آمریکایی در آینده نزدیک چه موضوعی خواهند گرفت که روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت آینده برجام مشخص است و نقشه آنها این است که برجام را تا لبه پرتگاه مرگ ببرند و ازعان کنند که باعث اصلی این نقض ایران است تا بتوانند تحریم ها و فشارهای خود را تحمیل کنند.

همچنین رسانه ها به شکست بارزانی در جدایی کردستان اشاره داشتند و نوشتند بارزانی خیال داشت که بعد از همه پرسی علاوه بر اربیل و سلیمانیه شهر کرکوک را هم زیر قلمرو خود می برد در حالی که امروز تمام معادلات بارزانی برعکس شد و احتمال آن می رود که مناطق کردنشین هم تحت فرمان کامل دولت بغداد قرار گیرد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله اهمیت سپاه در منطقه اشاره داشتند که آنها را در ذیل با هم می خوانیم.

چه کسی به دشمن گرا داد؟!

روزنامه کیهان نوشت: نگاهی گذرا و مرور وقایع گذشته (حتی به اندازه چند پاراگراف) به خوبی بیان می‌کند که چه کسانی به دشمن گرا می‌دادند.

ادامه مطلب...

طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟

روزنامه وطن امروز نوشت: با پیش‌بینی سناریوی آمریکا، کشف سناریوی طرف‌های اروپایی خیلی کار مشکلی نیست. اروپایی‌ها مجری بازی طراحی شده آمریکا هستند.

ادامه مطلب...

بازی شکست‌ خورده بارزانی

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: بارزانی و کسانی که به او مشاوره می‌دهند گمان می‌کردند پس از برگزاری همه‌پرسی،‌ سرنوشت استان‌ کرکوک را هم در دست خواهند گرفت ولی برخلاف آنچه تصور داشتند، نبردی که در آن مغلوبه شدند،‌ وضعیت آتی سلیمانیه، اربیل و دهوک را به نفع دولت مرکزی رقم خواهد زد.

ادامه مطلب...

چرا ترامپ قایق را تکان داد؟

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: برخی سعی دارند اینگونه وانمود کنند که اگر به جای ترامپ، مثلاً هیلاری کلینتون امروز سوار قایق برجام بود، الان همه لبخند به لب، در کنار ساحل دستاوردهای برجام لنگر انداخته و بر عرشه آن مشغول لذت بردن از آفتابی تابان بودیم!

ادامه مطلب...

با تفنگ سپاه نمی‌شود رقصید!

روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت: قارون‌های عرب در برابر تجاوز به نوامیس مسلمین و یورش کفار و مشرکین به بلاد اسلامی نه تنها سکوت، بلکه همراهی کردند. عوض اینکه شمشیرها را از نیام برکشند و با آنها بجنگند، ۵۰ سال است با آنها مِی می‌نوشند و می‌رقصند.

ادامه مطلب...

ترامپ، ریگان و حقارت فروخفته!

روزنامه وطن امروز نوشت: هزینه‌‌های هنگفت آل‌سعود، کمک‌‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و هدایت و راهبری آمریکا راه به جایی نبرد و پیروزی‌ها و دستاوردهای ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن، ایران را نزد ملت‌‌های منطقه و جهان سربلند کرد.

ادامه مطلب...

۴دهه خصومت هم مانع پیشرفت ایران نشد

روزنامه جوان نوشت: ایران در سال‌های تحریم‌های ظالمانه بود که به فناوری هسته‌ای و رشد چشمگیر در زمینه دانش موشکی و علم‌های نوین دست یافت.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است باید به این نکته اشاره کرد که آمریکا ما را نباید از تحریم ها بترساند چراکه همه پیشرفت های چشمگیر ایران از جمله هسته ای و موشکی و... در زمان تحریم ها اتفاق افتاده است./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات