۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۵۸۵
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

فشارهای جدید آمریکا در جهت گرفتن امتیازات بیشتر است

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: فشارهای جدید آمریکا و‌ تهدیدات رییس جمهور این کشور برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره و‌ گرفتن امتیازات بیشتر است.
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، رییس جمهور آمریکا را فردی ابله و نادان معرفی کرد و گفت: ترامپ با چنین سخنانی به جهانیان ثابت کرد که کشور آمریکا نه تنها به برجام بلکه به هیچ پیمان و تعهدی پایبند نیست و در برابر آن مسؤولیتی ندارد.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیان کرد: نقض برجام و ‌سخنان جدید ترامپ بار دیگر نشان داد که بیانات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد این کشور کاملأ صحیح است.

مولوی ریگیان پور ادامه داد: رهبر انقلاب همواره با بصیرت و تدابیر بی‌نظیر خود نقشه و توطئه دشمنان را تشخیص داده و به مسؤولان مرتبط هشدارهای لازم را می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه فشارهای جدید آمریکا و‌ تهدیدات رییس جمهور این کشور برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره و‌ گرفتن امتیازات بیشتر است خاطرنشان کرد: ملت و دولت ایران به هیچ وجه اجازه دخالت کشوری را در موضوع موشکی و ‌هسته‌ای نمی‌دهند و با هیچ کشوری وارد مذاکره نخواهند شد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا بیان کرد: رییس جمهور آمریکا، سپاه را در لیست تحریم‌های خود قرار داده در حالی که سپاه یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلابی و حافظ دستاوردهای انقلاب است./831/ت302/ب1

ارسال نظرات