۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۳۲۵۵۵
مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت مطرح کرد؛

ایجاد چهار کارگاه فنی و خدماتی در موکب آستان حضرت معصومه

مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت از ایجاد چهار کارگاه کفاشی، خیاطی، کیک‌پزی و تعمیر ویلچر و کالسکه در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.
موکب استقبال

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سعید اسدی با اشاره به تشکیل کمیته خدمات رفاهی ستاد موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: نزدیک به ۸۴ نفر از خادمان آستان مقدس در این کمیته عضو هستند و در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا به زائرین اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند که ۵۲ نفر آنها خادم افتخاری هستند.
وی از برپایی دو ایستگاه صلواتی ویژه خواهران و برادران در عمود ۱۰۸۰ یاد کرد و افزود: توزیع دم‌نوش، چایی، میوه و غذا هر روز در این ایستگاه‌های صلواتی انجام می‌شود.
مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه چهار کارگاه کفاشی، خیاطی، کیک‌پزی و تعمیر ویلچر و کالسکه در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در این کارگاه‌ها ۱۵ نفر به صورت دو شیفت فعالیت خود را دنبال می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه برای تنظیف و ارائه خدمات رفاهی به زائران افراد مشخصی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) فعالیت خواهند کرد، گفت: امیدواریم همانطور که همزمان با ایام اربعین به صورت ویژه در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خدماتی را دنبال می‌کنیم، در موکب این آستان مقدس نیز خادم زائران اربعین حسینی باشیم./
۹۲۰۱۰۳/ی

ارسال نظرات