۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۳۲۵۴۴
مدیر اداره آموزش خواهران و برادران موسسه جامعه القرآن کریم قم:

خداوند اسباب آرامش و آسایش را در قرآن برای مسلمانان معرفی کرده است

با باشاره به نسخه هایی که دشمنان اسلام به نام آرامش برای مسلمانان تجویز می کنند، گفت: خداوند اسباب آرامش و آسایش را در قرآن کریم برای مسلمانان معرفی کرده است.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علیرضا نجفی مدیر اداره آموزش خواهران و برادران موسسه جامعه القرآن کریم و اهل البیت علیهم السلام‌ قم در همایش تجلیل از حافظان کل قرآن واحد خواهران کرمان، امروز صبح در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی کرمان، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی باید در عمق خانواده باشد.

وی بیان کرد: دین اسلام زیبایی های فراوان دارد با سبک زندگی اسلامی می توانیم این زیبایی ها را  به دنیا معرفی کنیم.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: عمل کردن به دستورات خداوند سبب فراهم شدن آرامش در کانون خانواده می شود.

وی با باشاره به نسخه هایی که دشمنان اسلام به نام آرامش برای مسلمانان تجویز می کنند، تاکید کرد: خداوند اسباب آرامش و آسایش را در قرآن کریم برای مسلمانان معرفی کرده است.

حجت الاسلام نجفی ایراد کرد: آیات کلام نور برای بهبودی و رسیدن خدا است و تلاوت قرآن با درک و فهم انسان را به پروردگار نزدیک می کند.

مدیر اداره آموزش خواهران و برادران موسسه جامعه القرآن کریم و اهل البیت علیهم السلام قم، عنوان کرد: قرآن مسیر نور و آرامش برای مسلمانان است.

وی در پایان گفت: حافظان و عاشقان قرآن کریم باید مفاهیم و آیات کلام نور را به جامعه اسلامی معرفی کنند تا مردم بتوانند سبک زندگی اسلامی و قرآنی را درک کنند./972/پ202/ب1

ارسال نظرات