۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۲۵۳۹
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:

خدمت رسانی ۸۰۰ موکب به زائران حسینی/ استقرار مواکب از امروز در مرز چذابه

حجت الاسلام موسوی گفت: ۸۰۰ موکب در استان خوزستان از ۵ تا ۲۵ صفر آماده پذیرایی از زائران حسینی است.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رییس ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه از امروز مواکب در مرز چذابه مستقر می شوند، ابراز داشت: مواکب مرز چذابه و میان راهی(عین دو تا چذابه) و حتی ورودی استان «اندیمشک تا اهواز» از 5 تا 25 صفر آماده میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی هستند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به همکاری 800 موکب دار برای خدمت رسانی به زئران ابراز داشت: در همین رابطه 300 موکب در مرز چذابه و بیش از صد موکب میان راهی (اهواز تا چذابه)، 300 موکب در مرز شلمچه و صد موکب بین راهی از ایذه بهبهان وهندیجان تا شلمچه آماده پذیرایی از زائران خواهند بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران شبانه روزی است، افزود: همه مواکب مردمی و پذیرایی از زائران با یاری و همراهی مردم متدین و خیران صورت می گیرد.

لازم به ذکر است، همایش مدیران اجرائی خادمان مواکب اباعبدالله الحسین(ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه روز گذشته با تحویل شناسنامه های مواکب مستقر در چذابه و کارت شناسائی مدیران مواکب در سوسنگرد برگزار شد و طی آن جواد حیدری به عنوان نماینده ستاد بازسازی عتبات در چذابه و علی نگراوی به عنوان جانشین معرفی و اعتبارنامه خود را از رییس ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان تحویل گرفتند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات