۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۳۲۵۲۷
مسؤول نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی قزوین:

ولایت‌مداری و حفظ روحیه انقلابی مهمترین وظیفه مسؤولان است

حجت الاسلام تقی‌خانی گفت: ولایت‌مداری و حفظ روحیه انقلابی و پایبندی به اسلام ناب محمدی مهمترین وظیفه مسؤولان در شرایط بحرانی حاضر است؛ کسی که ادعای اسلامی بودن می‌کند باید انقلابی هم باشد و شیفته خدمت بوده و حب قدرت نداشته باشد.
شعبان تقی خانی

حجت الاسلام شعبان تقی‌خانی مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به کینه‌توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: به لحاظ مبنایی و اعتقادی کشور ایران با آمریکا در تضاد است و هیچ‌گاه میان ایران و آمریکا صلح و صفا برقرار نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مبانی اعتقادات کشور آمریکا افزود: مبنای تمامی باورها و اعتقادات کشور آمریکا ظلم، تجاوز، زور، قدرت و استکبارستیزی است و حال آنکه مبنای باورها و ارزش‌های ایران درست نقطه مخالف این ابرقدرت است.

حجت الاسلام تقی‌خانی در ادامه با بیان اینکه سازش و صلح با آمریکا به هیچ طریقی امکان پذیر نیست اظهار کرد: اگر ما بخواهیم با آمریکا از در صلح وارد شویم باید از اسلام خود دست بکشیم و یا آنها را وادار کنیم که از کفر خود دست بردارند و حال آنکه بنا به فرموده قرآن یهود و نصاری هیچ‌گاه از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه آنها از اسلام و دین خود دست بردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره بیدار بوده و مشغول فتنه انگیزی است ابراز کرد: بسیار ساده لوحانه و غیرمنطقی است که فکر کنیم دشمن به راحتی دست از سر ما برمی‌دارد چون آمریکا کشوری بود که در رژیم گذشته تمام منافع خود را از کشور ما تامین می‌کرد و ریاست طلبانه میدان را به دست گرفته بود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه با بیان اینکه امام راحل و شهدای انقلاب هیمشه آمریکایی‌ها را در ایران از میان بردند خاطرنشان کرد: امام و شهدا در تمام جهان هیبت آمریکایی‌ها را شکستند به گونه‌ای که آمریکا پس از آن ایران را رقیب سیاسی خود دانست و اذعان کرد که ایران ما را تحقیر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان و نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی تاکید کرد: ولایت‌مداری و حفظ روحیه انقلابی و پایبندی به اسلام ناب محمدی مهمترین وظیفه مسؤولان در شرایط بحرانی حاضر است کسی که ادعای اسلامی بودن می‌کند باید انقلابی هم باشد و شیفته خدمت بوده و حب قدرت نداشته باشد.

حجت الاسلام تقی‌خانی در ادامه با اشاره به مهمترین درس و عبرت‌ها از مسأله برجام تصریح کرد: قرآن کریم می‌فرماید کفار در هیچ زمانی اهل عهد و پیمان نیستند از این رو آمریکا قابل اعتماد نیست چون سیاست آمریکا سیاست استکباری بوده و به هیچ عنوان سازشکار نیست.

وی در پایان گفت: پایه‌های اسلام هفت چیز است نخستین پایه آن عقلانیت است دوم راستگویی و آبروداری سوم تلاوت قرآن به طور صحیح چهارم تولی و تبری پنجم معرفت آل محمد و ولایت آنها ششم حق برادران دینی و حمایت از آنها و هفتم داشتن رفتار خوب و نیکو با مردم است./873/ت302/ب1

ارسال نظرات