۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۵۲۵
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

ایران باید آماده مدیریت جهانی شود/ مهمترین اقدام برای آماده سازی جهان جهت ظهور نابودی اسرائیل است

رییس قرارگاه عمار با بیان این که آمریکا در حال فروپاشی است و ایران باید آماده مدیریت جهانی شود و پرچم را به صاحب اصلی آن بسپارد، گفت: مهمترین اقدام برای آماده سازی جهان جهت ظهور حضرت حجت(عج) ذنابودی اسرائیل است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب چهارشنبه شب در دومین دوره آموزشی مهارتی یاران موعود که در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: خدای متعال می فرمایند، در درگیری با این قوم، سست نشوید.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که چه دلیلی دارد خداوند بفرماید که سست نشوید؟، اظهار داشت: معلوم می شود که این راه سختی های فراوان دارد؛ در درگیری با استکبار، درد را منکر نمی شویم اما باید بدانیم که طرف مقابل هم درد می کشد.

وی ادامه داد: از زمان خلقت حضرت آدم(ع) تا پیامبر خاتم(ص) و حتی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هیچ گاه حق شروع کننده جنگ نبوده است؛ در مقابل هرگاه که «قالوا ربنا» گفتیم، استکبار به ما حمله کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تأکید کرد: دشمن همیشه می خواهد ما اینگونه تصور کنیم که فقط ما درد می کشیم؛ باید یک تابلو برداریم و وضعیت دشمنان خود را ترسیم کنیم و در مقابل بگیریم تا دچار اشتباه محاسباتی نشویم.

وی با بیان این که ترامپ هدیه و از الطاف خفیه الهی است، گفت: تنها کسی که با قطعیت گفت، ترامپ رأی می آورد، رهبر معظم انقلاب بود؛ ترامپ هیچ گاه علمی حرف نمی زند؛ او به مردم گفت، دموکرات ها فقط وعده می دهند و بدهکاری آمریکا از 3 هزار میلیارد دلار به 20 هزار میلیارد دلار رسیده است و اگر به همین شیوه پیش برود، کشتی آمریکا زمین گیر می شود.

رییس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: ترامپ راه حل این معضل را بیرون کشیدن نیروهای نظامی خود از افغانستان، خلیج فارس و عراق عنوان کرد؛ چون نه تنها در این مناطق درآمدی ندارند، بلکه باید هزینه گزاف این حضور را هم بپردازند؛ از سوی دیگر اگر از منطقه بیرون روند، ایران ابرقدرت می شود و اگر بیرون نروند، کشتی آمریکا غرق می شود.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا در دولت هفتم و هشتم، یادآور شد: در این دوران هم آمریکا تهدید به حمله نظامی و تحریم کرده بود و دولتی ها به هراس افتاده بودند که رهبر معظم انقلاب تذکر دادند، نترسید و سست نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: ما از ناحیه خداوند دو امید داریم؛ نخست این که می فرمایند، «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» و این به شرطی است که ما استقامت کنیم؛ دوم این که خدای متعال وعده داده که اگر ایمان آوردی و عمل صالح انجام دادی، تو را در زمین خلیفه می کنم.

وی با طرح این پرسش که این انقلاب به کجا می خواهد برود، بیان داشت: معرفت مردم نسبت به انقلاب در ابتدا در حد بیرون رفتن شاه بود؛ این معرفت بیشتر شد و به سه هدف بیرون رفتن شاه، ایجاد جمهوری اسلامی و سپردن پرچم به دست صاحب اصلی آن تبدیل شد.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این که انقلاب ما مقدمه ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: ما چه چیز را باید تغییر دهیم؟ ما بیشتر حرف می زنیم اما پای عمل که می رسد، عقب می کشیم؛ مردم کوفه به امام حسین(ع) گفتند، «عجل الینا» اما زمانی که ایشان به سمت کوفه رفتند، مردم دیدند که اوضاع سختی است و عقب کشیدند و حضرت اربا اربا شدند؛ ما که این همه می گوییم «اللهم عجل لولیک الفرج»، اگر ایشان بیایند، وارد عمل هم می شویم؟

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام زمان(عج) را دعوت می کنیم تا حکومت دنیا را به دست گیرند؛ اگر ایشان ظهور کنند، آیا ما می توانیم امنیت حضرت را تأمین کنیم؟ ما وظیفه و بار خیلی سنگینی به دوش داریم؛ وعده خداوند این است که اگر به میدان بیایید و ایستادگی کنید، حجت خود را می فرستم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب مهمترین اقدام برای آماده سازی جهان جهت ظهور حضرت حجت(عج) را نابودی اسرائیل عنوان کرد و ادامه داد: نابودی اسرائیل با جهاد ابتدایی امکان پذیر نیست، چرا که ولی فقیه هم نمی تواند اجازه به جهاد ابتدایی بدهد؛ پس باید نیرویی پای کار بیاوریم و آماده شویم.

وی افزود: اسرائیل با دو اشتباه ما را به خودش نزدیک کرد؛ نخست اشغال لبنان توسط اسرائیل پس از آزادی خرمشهر بود که حاج احمد متوسلیان به همراه یک گروه به لبنان رفت و پای ایران به آن منطقه باز شد؛ پس از اتمام مأموریت امام راحل فرمودند، برگردید، راه قدس از کربلا می گذرد؛ چند نفر در لبنان ماندند و به آموزش نیروهای لبنانی پرداختند که سبب تشکیل حزب الله شد.

رییس قرارگاه عمار اظهار داشت: اشتباه دوم آن ها ایجاد گروه تکفیری داعش بود که به راحتی توانستند سوریه و بخش های زیادی از عراق را بگیرند و تا 45 کیلومتری ایران رسیدند؛ در این مقطع ایران وارد عمل شد و به دفاع پرداخت و گام به گام جلو رفت تا امروز که به مرز اسرائیل رسیده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سفر ترامپ به روسیه و دیدار وی با پوتین اشاره کرد و ابراز داشت: ترامپ با تشریح اوضاع منطقه و خطری که اسرائیل را تهدید می کند، از روسیه درخواست کمک می کند؛ پوتین در قبال درخواست ترامپ می گوید، ایران برای ما هم پیمان خوبی است؛ سردار سلیمانی گفته بود که آمریکا احتمالا با حمله اش به سوریه، قدس را به ما خواهد داد.

 

وی افزود: زمانی فرمان آتش به دستور داده می شود که فرد تیرانداز خوبی نباشد، یا خودی و غیرخودی را تشخیص ندهد و یا این که تعداد افراد کم باشد؛ اما زمانی که هر سه مؤلفه ایجاد شد، دستور آتش به اختیار می دهند که معلوم است رهبر معظم انقلاب هر سه مؤلفه را در نیروهای حزب الهی دیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که ما ارتش 20 میلیونی احتیاج داریم، گفت: در این 4 سال باید 4 میلیون به جبهه حزب الهی دعوت و جذب کنیم و در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق، جهان در دست نیروهای حزب الهی خواهد بود.

رییس قرارگاه عمار اظهار داشت: ترامپ الکی جیغ و داد نمی کند و واقعا از ایران می ترسد؛ در تنگه هرمز تمامی کشتی ها و ناوها باید به زبان فارسی پاسخ نیروهای دریایی ایران را بدهند، چون می دانند اگر انگلیسی پاسخ دهند، اجازه عبور به آن ها داده نمی شود؛ زمانی هم که می خواهند از تنگه عبور کنند باید با سرعت معین و در مسیر مشخص حرکت کنند.

وی با اشاره به ورود ناو غول پیکر «uss» به تنگه هرمز در ابتدای دولت ترامپ، خاطرنشان کرد: زمانی که این ناو جنگی عظیم الجثه وارد تنگه هرمز شد، قرار بود که در یک گرای مشخص و با سرعت پایین حرکت کند، اما سرعت خود را افزایش داد و از گرای خود هم خارج شد؛ به سرعت ناوچه ایران به سمت ناو آمریکایی رفت و پس از یک درگیری کوچک، ناو آمریکایی مجبور شد به مسیر خود برگردد و طبق دستورات ایران عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: اگر آمریکا فرو بریزد، غرب و اروپا فروپاشی می شود؛ آمریکا در بدترین شرایط قرار دارد و ما باید توانایی مدیریت جهان پس از فروپاشی آمریکا را داشته باشیم و پرچم را به امام زمان(عج) تحویل دهیم.

وی با اشاره به داستان دیوانه ای خوش لباس که به راننده ای فرمان می دهد و خودرو را به تیر برق می کوبد و بعد هم می گریزد، گفت: یک دیوانه در آمریکا رییس جمهور شده و دیوانه دیگری هم در عربستان پادشاه شده است؛ عربستان مانند آن دیوانه ای است که به راننده خودرو فرمان می دهد و عاقبت آن هم معلوم است.

رییس قرارگاه عمار با تأکید بر این که باید در مکه امنیت ایجاد کنیم، تصریح کرد: زمانی که مکه را گرفتیم و امنیت آن را برقرار کردیم و همچنین توانستیم زغال گداخته را به دستور ولایت، کف دستمان نگه داریم، آن وقت باید گله کنیم که چرا امام زمان(عج) ظهور نمی کند؛ باید مانند ورود پیامبر اکرم(ص) به مدینه، امنیت برای ظهور حضرت بقیة الله(عج) فراهم شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که وظیفه اصلی ما امن کردن خانه خداست و هر چه اوضاع بهتر شود، سخت تر خواهد شد، بیان داشت: باید مراقب باشیم گول برخی احادیث جعلی درباره امام زمان(عج) و ظهور را نخوریم، چرا که سال هاست با همین احادیث ما را مشغول کرده اند و سوء استفاده های زیادی از آن ها شده است./۸۴۰/۲۰۰/ح

ارسال نظرات