۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۳۲۵۱۶
امام جمعه بندپی غربی:

وادادگی در برابر دشمنان موجب زمینگیر شدن کشور می شود

امام جمعه بندپی غربی خطرناک تر از فشارها و تحریم های ظالمانه را وادادگی برخی مدیران و مسؤولان در برابر دشمنان و بیگانگان دانست و گفت: دولت به جای اتکا به وعده های بیگانگان به جوانان با انگیزه، مومن و انقلابی برای خیزش بزرگ اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی اتکا کند.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امشب در جمع فرهیختگان و بسیجیان بزرودپی و خشرودپی با اشاره به تهدیدهای مقام های آمریکایی، گفت: تهدید و فشارهای مختلف از سوی آمریکا علیه ملت ایران یک مساله عادی است و ملت ما در این سال ها هیچ ترس و واهمه ای از این یاوه گویی ها به خود راه نداد.

وی افزود: تشدید فشارها و محاصره اقتصادی باید مسؤولان کشور را به توجه بیشتر به توانمندی های داخلی جلب کند و استعدادها و ظرفیت های داخلی را مدیریت کنند.

استاد حوزه علمیه تحریم ها را موجب پیشرفت داخلی دانست و خاطرنشان کرد: خطرناک تر از فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان برای کشور، وادادگی برخی مدیران و مسؤولان در برابر دشمنان و بیگانگان است که موجب زمینگیر شدن ملت ما می شود.

وی برجام را قراردادی تو خالی و بدون منفعت عنوان کرد و اظهار داشت: برجام یک قراردادی بدون دستاورد و خسارت محض برای کشور ما بود و به رقم نقض مکرر از سوی آمریکا، عده ای به جای تاختن به آن کشور همواره منتقدان برجام در کشور را آماج حملات خود قرار می دادند.

حجت الاسلام حاجی زاده  با اشاره به سینه چاک شدن برای برجام و آسمان ریسمان بافتن برای دفاع از این قرارداد از سوی دولت، گفت: عذرخواهی از ملت ایران به خاطر برجام و عدم انجام وعده های خیالی و دستاوردهای برجام انتظار ملت از دست اندرکاران مذاکرات هسته ای است.

وی ادامه داد: استناد به آیه قرآن برای توجیه موضع انفعالی در خصوص نقض برجام از آمریکا و متعهد بودن به اجرای آن در برابر عدم پایبندی طرف مقابل، نشانه کوتاه اندیشی و تفسیر به رای از کلام الهی است.

امام جمعه بندپی غربی تاکید کرد: جای بسی تاسف است که برخی از مسؤولان جهت منافع و مطامع شخصی نهادهای کلیدی، حساس و انقلابی کشور را در شرایط بسیار حساس کنونی زیر سوال می برند.

وی سپاه رانهادی امنیت آفرین، پرتلاش و بی ادعا در کشور دانست و تصریح کرد: هر چند این روزهای شاهد دفاع برخی مقام های دولت از سپاه هستیم اما اگر عده ای در کشور از دولت تفگدار و بی تفنگ سخن نمی راندند، کسی از مقامات بیگانه جرات لفاظی و تحریم علیه سپاه را پیدا نمی کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با انتقاد از فشارهای اخیر علیه رییس قوه قضاییه، گفت: دولت باید پیشرو و در خط مقدم مبارزه به مفاسد اقتصادی و رانت های عجیب و غریب در کشور باشد تا کار به قوه قضاییه و برخورد آن نکشد.

وی ادامه داد: اگر به جای ذخیره خواندن مفسدان اقتصادی و اختلاس گران، با آن ها برخورد جدی می شد، امروز شاهد این نبودیم که فردی در کشور با دریافت تسهیلات میلیاردی از 14 بانک کشور، معوقات بانکی داشته باشد و هیچ بانکی هم در این خصوص پیگیری نکند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: با نابود کردن دستاوردهای عظیم هسته ای در کشور چهار سال در زیر پرچم برجام سینه می زدند و امور کشور را رها کردند و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری را نادیده گرفتند.

وی افزود: دولت به جای امید داشتن به اقدام اروپا برای ایجاد توازن در برابر آمریکا راه طی کرده گذشته را نپیماید بلکه به اقتصاد مقاومتی و جوانان بانگیزه، مومن و انقلابی برای خیزش بزرگ اقتصادی اتکا کند./1313/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات