۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۲۵۰۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیاست آمریکایی ها در برابر نقش آفرینی ملت ایران شکست خورده است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها همه توان خود را برای حفظ صهیونیست ها در جهان و منطقه به کار گرفته اند، گفت: آمریکایی ها با به راه انداختن جنگ در منطقه، بر روی جنایت های آشکار رژیم صهیونیست سرپوش گذاشته اند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران چهارشنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نوشهر نسبت به سخنان چند روز اخیر رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و آن را ناشی از توهمات ترامپ در هم نشینی با صهیونیست ها و آل سعود دانست.

وی با بیان این که رییس جمهور آمریکا به دلیل ناکامی های متعدد این کشور در جهان امروز به کشور منزوی تبدیل شده است، افزود: کمله ابدرقدرتی برای آمریکایی ها حتی در خود این کشور نیز برای دولتمردان آمریکایی بی اعتبار است.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با اشاره به این که آمریکا در حالی سال ها برای انزوای بین المللی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد که امروز خود این کشور در جهان منزوی شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا موجب شده حتی هم پیمانان اروپایی آنها نیز دیگر در تصمیمات خارجی با آمریکا همراه نیستند.

حجت الاسلام مشایخ آمریکا را جنایت کاری بزرگ در جهان معرفی کرد و با بیان این که همان طور که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند عامل همه مشکلات و جنگ های امروز منطقه آمریکایی ها هستند، افزود: اگر دخالت های بی جای آمریکایی ها نبود امروز کشورهایی نظیر سوریه، عراق، یمن و افغانستان وضعیت امروز را نداشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها منطقه را به میدان جنگ و خونریزی تبدیل کردند، تصریح کرد: اگر آمریکایی ها به دخالت های نابجای خود در امور کشورهای منطقه پایان دهند، آرامش و صلح به منطقه بازخواهد گشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها منافع بسیاری در منطقه داشته و دارند، خاطرنشان کرد: منابع ارزشمند کشورهای منطقه و همچنین خیال خام سلطه بر این کشورها و همچنین ایران اسلامی موجب لشکر کشی آمریکایی ها به منطقه شده است.

امام جمعه نوشهر با بیان این که نباید فراموش کنیم که آمریکایی ها از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران دخالت کامل داشتند، تصریح کرد: اقتصاد کشورمان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه امور وابسته به آمریکایی ها بود و همین مسأله مانع از رشد کشورمان شده بود. 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که آمریکایی ها چهل سال است که دارند دشمنی می کنند و شکست می خوردند، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند آنها درک درستی از واقعیت ها ندارند و به همین دلیل همواره شکست می خورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا دشمن ملت های مستقل است، تصریح کرد: با بررسی هایی که به عمل می آوریم پشت همه شرارت ها و جنگ های جهان آمریکایی ها حضور دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها همه توان خود را برای حفظ صهیونیست ها در جهان و منطقه به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با به راه انداختن جنگ در منطقه، بر روی جنایت های آشکار رژیم صهیونیست سرپوش گذاشته است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که جمهوری اسلامی نقشه های آمریکایی ها را در خاورمیانه خنثی کرده است، تصریح کرد: آمریکایی ها برای همه کشورهای خاورمیانه نقشه های راهبردی و مهمی داشتند، اما با نقش آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این نقشه ها و توطئه ها شکست خورده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها در هر صورت در برابر ملت ایران شکست خورده است، خاطرنشان کرد: این ملت 40 سال است که ثابت کرده به هیچ عنوان زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه آمریکا خواهد ایستاد.

مسؤول حوزه علمیه نوشهر با اشاره به این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران چیز تازه ای نیست و 40 سال است وجود داشته و دارد، تصریح کرد: این خاصیت دشمنی مثل آمریکا است که در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی آشکارا به اظهار دشمنی بپردازد.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکایی ها تلاش کردند تا داعش و دیگر گروه های تروریستی سال ها در منطقه بمانند، افزود: اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل جبهه مقاومت در برابر این گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکایی ها ایستاد و آنها را شکست داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز تروریست های تکفیری نفس های آخر خود را در منطقه می کشند، تصریح کرد: نابودی تروریست های تکفیری با دستان قدرتمند جبهه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه حافظ انقلاب و نقطه مقابل استکبار است، خاطرنشان کرد: سپاه تنها یک مجموعه نظامی نیست بلکه مجموعه ای از یک ملت بزرگ و همیشه در صحنه است.

مسؤول حوزه علمیه نوشهر با تأکید براین که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هر روز باید تقویت شود، تصریح کرد: هر چه برای تقویت قدرت دفاعی و نظامی کشورمان سرمایه گذاری کنیم موجب افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر تهدیدات دشمن خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در هشت سال دفاع مقدس به دلیل ضعف در بنیه دفاعی از امکانات لازم برای دفاع از کشور برخوردار نبودیم، خاطرنشان کرد: اما همه کشورهای غربی به صدام برای حمله به ایران اسلامی کمک کردند و سلاح در اختیار آنها قرار دادند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز اگر قدرت دفاعی کشورمان نبود لحن دشمن با ملت ایران به گونه ای دیگر بود، تصریح کرد: اگر قدرت دفاعی خودمان را افزایش ندهیم دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان تشویق خواهند شد.

مسؤول حوزه علمیه نوشهر با تأکید براین که قدرت دفاعی کشورمان موجب عقب نشینی دشمنان از بسیاری از نقشه ها و برنامه های شوم آنها علیه ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: همان طور که در گذشته نیز مسؤولان کشورمان مطرح کردند قدرت دفاعی کشورمان تنها عامل بازدارندگی داشته و تهدید کننده برای کشوری نیست./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات