۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۴۸۴
مدیر حوزه علمیه آخوند همدان:

ترامپ با توهین و تحقیر کار به جایی نمی برد

حجت الاسلام خزایی گفت: آمریکا از تشکیل خاورمیانه جدید باز مانده چرا که جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با قدرت جلوی برنامه های خصمانه آن ها ایستاده است.
images جعل نام خلیج فارس از سوی آمریکا

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر حوزه علمیه آخوند همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ با اظهاراتش نسبت به ایران حقارت و کینه ورزی های آمریکا را آشکار کرد.

وی افزود: آمریکا خصومت و دشمنی خود را از آغاز انقلاب اسلامی ایران کلید زد، چرا که یک ایدئولوژی جدیدی در مقابل منافع آن ها ایجاد شده بود و آن ها از هیچ عملی در راستای دشمنی با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند.

مدیر حوزه علمیه آخوند همدان تصریح کرد: آمریکا با بهانه های واهی خود سعی دارد که در روند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خللی ایجاد کند در صورتی که ما در راه ارزش های ایران اسلامی از هیچ چیزی دریغ نمی کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا از این رو سپاه را مورد هدف قرار داده که این نهاد انقلابی توانسته برنامه های خصمانه آمریکا را در منطقه مهم خاورمیانه بر هم زده و امید آن ها در تضعیف جبهه مقاومت نا امید کرده است.

حجت الاسلام خزایی گفت: آمریکا از تشکیل خاورمیانه جدید باز مانده چرا که جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری با قدرت جلوی برنامه های خصمانه آن ها ایستاده است.

وی ابراز داشت: منطقه مهم و راهبرردی خلیج همیشه فارس که در احاطه کامل سپاه پاسداران بوده موجب حسادت کشور های حاشیه آن شده تا آن ها هم در برنامه کینه توزانه آمریکا سهیم شده و راه دشمنی با ایران را انتخاب کنند که با اقتدار جمهوری اسلامی مواجه شده و هیچ کاری را از پیش نبرده اند.

مدیر حوزه علمیه آخوند همدان بیان داشت: برنامه های آمریکا در سوریه، عراق،یمن و لبنان شکست خورده و به همین دلیل عصبانی هستند، از این رو رییس جمهر این کشور سپاه پاسداران، خلیج فارس و ایران اسلامی را تحقیر می کند.

وی در پایان افزود: نخبگان و مسؤولان نظام اسلامی همواره باید عملکرد دشمنان از جمله آمریکا را مرتب رصد کرده تا دیگر بر سر منافع کشور با دشمنان قسم خورده خود مذاکره نکنیم./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات