۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۴۷۹
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور همدان:

ترامپ از راهبرد منطقی ایران عصبانی است

حجت الاسلام محمدی گفت: با تشکیل جمهوری اسلامی ایران مدل جدید حکومتی که بر اساس نوع دوستی بوده را به جامعه جهانی ارائه داده و با این کار مانع جدی برای برنامه های خصمانه آمریکا که در جهت ایجاد دهکده جهانی است می باشد.
۳۳۳

حجت الاسلام رضا محمدی مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: کینه توزی های آمریکا از مانعیت ایران از تشکیل دهکده جهانی از سوی آن ها است.

وی افزود: با تشکیل جمهوری اسلامی ایران مدل جدید حکومتی که بر اساس نوع دوستی بوده را به جامعه جهانی ارائه داده و با این کار مانع جدی برای برنامه های خصمانه آمریکا که در جهت ایجاد دهکده جهانی است می باشد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: نفوذ ایران در دل ملت های آزادی خواه جهان سبب شده تا آمریکا خود را با خطر جدی مواجه دانسته و با برنامه های خصمانه خود در صدد از پای در آوردن ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: پیشرفت های علمی و عملی ایران سبب شده تا کشور های حسود حاشیه خلیج فارس با برنامه های خصمانه آمریکا همراه شده تا با این کار بلکه سد راه ایران شده در صورتی که به یاری خدا هر روز منزوی تر می شوند.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور استان همدان اظهار داشت: ایران قایل به موجودیت رژیم منهوس صهیونیستی نبوده در صورتی که منافع آمریکا با منافع این رژیم گره خورده از این رو این مساله از جمله علت های کینه توزی آمریکا با ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: مسؤولان نظام همواره باید با نگاه به توان داخلی سعی در تقویت بنیه داخلی اعم از اقتصادی، سیاسی،علمی و نظامی داشته تا کشور غنی از نیاز به خارج شود.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از آن جا که سپاه امید دشمنان ما از جمله آمریکا و فرزند نامشروعش داعش را در منطقه نا امید کرده روی به توهین و تحقیر این نهاد ارزشمند که  حامی خلیج همیشه فارس بوده آورده چرا که از آن به شدت عصبانی هستند.

وی در پایان افزود: مردم و مسؤولان ایران اسلامی با یک همگرایی و انسجام داخلی می تواند امید دشمنان را چه در داخل و خارج کشور را نا امید کنند و با پاسخی قاطع در همه زمینه ها سعی در پیش برد ارزش های والای انقلاب داشته باشند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات