۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۳۲۴۷۸
امام جمعه بندر امام خمینی:

دولت و مجلس همراه مردم مقابل آمریکا محکم بایستند

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: دستگاه دیپلماسی و مسؤولان ما باید یک پاسخ عملی و انقلابی بدهند و براساس بیانات رهبری به صورت متوازن به آنها پاسخ محکمی بدهیم.
تابش

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به سخنان سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: دونالد ترامپ مانند همه رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا بدون هماهنگی صهیونیست ها بر منصب ریاست جمهوری نخواهد نشست.

امام جمعه بندر امام خمینی با بیان اینکه اتاق فکر آمریکا، موسسه صهیونیستی است، بیان داشت: نقشه های استراتژیک صهیونیست ها که برای آمریکا می کشند، از سوی یک موسسه سیاسی و فرهنگی است که از سوی خود صهیونیست ها مدیریت می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام در ادامه گریزی به موضوع برجام زد و خاطرنشان کرد: موضوع برجام در حقیقت متاسفانه به نفع اسرائیل و آمریکا همراه بود؛ منتهی این دو کشور درصدد این بودند که این امتیازات برجام را برای خودشان جامع تر و کامل تر کنند و نیز محدودیت های ایران را دائمی کنند.

حجت الاسلام تابش تصریح کرد: یاوه گویی های ترامپ و سران صهیونیستی برای ایجاد رعب و ترس در میان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اینکه از مواضع ضعیف برخی از دولت مردان ما استفاده کنند تا به اهداف شوم خودشان برسند.

امام جمعه بندر امام خمینی با اشاره به نحوه پاسخ مسؤولان و دستگاه دیپلماسی ما به تحریم ها و یاوه گویی های ترامپ، بیان داشت: دستگاه دیپلماسی و مسؤولان ما باید یک پاسخ عملی و انقلابی بدهند و براساس بیانات رهبری به صورت متوازن به آنها پاسخ محکمی بدهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام افزود: نحوه پاسخ دادن عملی ما به تحریم های آنان، با بالا بردن غنی سازی و سانترفیوژها و نیز آغاز به کار آب سنگین در مسأله انرژی هسته ای محقق خواهد شد.

حجت الاسلام تابش اظهار داشت: تصمیمات انقلابی که مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به تحریم ها در دستور کار خود قرار داده را به صورت علنی به استحضار مردم برساند و نباید به طور محرمانه تصویب کنند.

وی در پایان گفت: دولت و ملت یک موضع انقلابی واحدی در مقابل یاوه گویی های آمریکا و زورگویان بگیرد./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات