۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۴۷۷
در حسینیه الزهرا سپاه پاسداران؛

گردهمایی بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله برگزار شد

گردهمایی بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور فرماندهان سپاه پاسداران در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) بعدازظهر امروز در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران و سردار فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و برخی مسئولین سپاه حضور داشتند.

تا آخرین قطره خون خود راه شهداء را ادامه می‌دهیم

در ابتدای این مراسم سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به اینکه هدف ما از برپایی این‌گونه نشست‌ها و گردهمایی‌ها تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که در مقاطع مختلف افرادی را با همان روحیه ابتدای انقلاب و دفاع مقدس جذب کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که به دشمنان بفهمانیم که تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه می‌دهیم و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله یادآور شد: براساس آنچه در آموزه‌های دینی ما آمده است ما با دوستان اسلام دوست و با دشمنان آن دشمن خواهیم بود و در این زمینه با کسی تعارف نخواهیم داشت.

دفاع مقدس عزت و آبروی ما در جهان است

در ادامه این گردهمایی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گردهمایی بزرگ رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) که بعدازظهر امروز در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد با اشاره به اینکه شجاعت و دلاوری رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس همیشه جاودان خواهد بود اظهار داشت: در زمان جنگ دشمنان ما آرزوی‌های زیادی در سر داشتند و هدف آنها تقسیم ایران بود که با این کار خود نشان دهند با دین نمی‎‌توان یک کشور را اداره کرد.

وی ادامه داد: دشمن به این موضوع پی برده بود که ایران چنانچه فرصتی را پیدا کند می‌تواند دست دشمنان اسلام را کوتاه کند و از این رو در زمان دفاع مقدس همه دنیا در مقابل ما ایستادند.

سردار سلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما سعی دارد در جهت یک آرمان بزرگ به نام انقلاب حرکت کند و آن را برجهان حاکم سازد، دشمن هم برای اینکه این اتفاق نیافتد برما فشار آورد زیرا می‌دانست با وجود انقلاب اسلامی نمی‌توانند ثروت‌های مسلمانان را غارت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران امروز در جهت تحقق اسلام قدم برمی‌دارد تاکید کرد: خوشبختانه دفاع مقدس ما پدیده‌ای نبود که تنها به عصر خود منحصر شود، ما امروز در تلاش هستیم به شکل مستقیم آثار دفاع مقدس را در همه جهات زندگی خود بسط و گسترش دهیم و در عین حال آن را حفظ کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس عزت و آبروی ما در جهان است، چنانچه رزمندگان ما در دفاع مقدس نبودند امروز نامی از اسلام دیده نمی‌شد و دیگر جبهه‌های حق از باطل وجود نداشت، امروز راه سعادت مسلمانان از میدان جهاد عبور می‌کند، چیزی جز جهاد عامل حیات‌بخش نیست.

سردار سلامی ابراز داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همیاری و همدلی بر امپراطوری‌های دنیا پیروز شدند، چنانچه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نمی‌جنگیدند امروز نمی‌توانستیم سخنی از استقلال ایران، حاکمیت اسلام و شکست کفار به میان بیاوریم.

گفتنی است این گردهمایی هرساله با حضور هیات‌های گردان‌های لشکر 27 محمدرسول الله(ص) جهت همدلی و میثاق دوباره بین رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات