۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۳۲۴۶۲
سردار کوثری:

ترامپ بداند ما با قدرت در صحنه هستیم

جانشین قرارگاه ثارالله در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ، گفت: ما در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حضور خواهیم داشت و امروز جوانان انقلابی بسیاری در این مسیر آماده‌اند.
سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله بعدازظهر امروز در گردهمایی رزمندگان سپاه تهران که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف ما از برپایی این‌گونه نشست‌ها و گردهمایی‌ها تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که در مقاطع مختلف افرادی را با همان روحیه ابتدای انقلاب و دفاع مقدس جذب کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که به دشمنان بفهمانیم که تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه می‌دهیم و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله یادآور شد: براساس آنچه در آموزه‌های دینی ما آمده است ما با دوستان اسلام دوست و با دشمنان آن دشمن خواهیم بود و در این زمینه با کسی تعارف نخواهیم داشت.

سردار کوثری با واکنش نسبت به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا، تأکید کرد: در روزهایی که رییس جمهور آمریکا در فضای رسانه‎‌‌ای دنیا به دنبال قلدری برای ایران است ما تصمیم داریم با برپایی اینگونه گردهمایی‌ها به آنها بفهمانیم که با قدرت در صحنه هستیم.

وی افزود: ما در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی تا آخرین نفس حضور خواهیم داشت و امروز جوانان انقلابی بسیاری در این مسیر آماده‌اند تا جان خود را فدای انقلاب نمایند./816/۲۰۲/ح

 

ارسال نظرات