۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۳۲۴۵۷
مدیر سفیران هدایت قزوین:

آمریکا هیچ زمانی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت

حجت الاسلام عبداللهی گفت: آمریکا در هیچ زمانی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت دشمنان ما قدرت زیادی برای مقابله با ما ندارند و می‌خواهند بدون هزینه و زحمت به دشمنی بپردازند از این جهت باید در برابر دشمن قدرت زیادی داشته و از خود ضعف نشان ندهیم و با لبخند با دشمن رفتار نکنیم بلکه با قدرت با آنها روبرو شویم.
حجت الاسلام محمد علی عبداللهی

حجت الاسلام محمدعلی عبداللهی مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به موضوع کینه‌توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: از آغاز جمهوری اسلامی ایران این کینه توزی‌ها وجود داشته و تاکنون هم ادامه دارد انقلاب مردم ایران برای دفع سلطه آمریکا از کشورمان بوده است از این جهت پیروزی انقلاب ضربه محکمی را به آمریکایی ها وارد کرد.

وی در ادامه با اشاره به دلیل کینه‌توزی آمریکا بر ضد ایران افزود: علت اصلی کینه توزی‌ها اسلام است خداوند در قرآن می‌فرماید یهود و نصاری از شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه شما پیرو دین آنها شوید از این رو تا زمانی که ما پیرو دین و قرآن هستیم دشمنی آنها ادامه دارد.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان در بحران‌های کنونی اظهار کرد: مسؤولان در شرایط کنونی برای مقابله با آمریکا سه وظیفه دارند نخست اینکه چون قرار نیست دشمن از عداوت و دشمنی خود دست بردارد از این جهت مسؤولان نباید فریب ظاهر و لبخندهای آنها را بخورند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه دوم مسؤولان در مواجهه با بحران‌های بوجود آمده از سوی آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: آمریکا در هیچ زمانی توان و قدرت مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت چون دشمنان ما قدرت زیادی برای مقابله با ما ندارند و می‌خواهند بدون هزینه و زحمت به دشمنی بپردازند از این جهت باید در برابر دشمن قدرت زیادی داشته و از خود ضعف نشان ندهیم و با لبخند با دشمن رفتار نکنیم بلکه با قدرت با آنها روبرو شویم.

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه با اشاره به مسئله اشغال عراق از سوی آمریکایی‌ها اضافه کرد: اگر در برابر دشمن قوی شویم هیچ امتیازی به او نخواهیم داد چگونه آمریکا توانست عراق را اشغال کند اما نتوانست ضربه ای به کره شمالی وارد سازد علت ضعف کشور عراق بود.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سوم مسؤولان در مواجهه با بحران‌های پیش‌رو تاکید کرد: نیروهای نظامی ما بابد موشک‌ها و ماهواره‌ها و مانورهای خود را به دشمن نشان داده و با یکدیگر متحد و هماهنگ بوده و تفرقه نداشته باشند چون وحدت و همدلی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های برجام عنوان کرد: عبرت برای ما وجود ندارد چون ملت ایران دشمن شناس است مسؤولان کشور ما افرادی باتقوا باایمان و پیرو خط ولایت فقیه هستند از این رو می‌دانند که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیست.

مدیر سفیران هدایت قزوین در ادامه با بیان اینکه تمام اقدامات آمریکایی‌ها برای گرفتن امتیاز از ایران است تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تهدیدات و تحریمات قصد دارند از ایران امتیاز بگیرند اما نمی‌دانند که از ملت ضعیف می‌توان امتیاز گرفت نه از کشور قدرتمندی مانند ایران آمریکا در هر شرایطی کشوری ضعیف بوده و تنها با ظاهرسازی خود را قدرتمند جلوه می‌دهد.

وی در پایان گفت: مسؤولان نباید ترس به خود راه دهند چون ترس موجب امیدواری دشمن می‌شود از این رو تنها با توکل بر خداوند متعال و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب و قدرت و امیدواری می‌توان بر این شیطان بزرگ غلبه کرد و نقشه‌های آنها را خنثی کرد./۸۷۳/ت302/ب1

ارسال نظرات