۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۳۲۴۵۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

بی‌اعتمادی به غربی‌ها مهمترین دستاورد برجام بود

حجت الاسلام مصطفایی گفت: بی‌اعتمادی به غربی ها و عدم دوستی با آنها مهم ترین دستاورد برجام است چون آمریکا به دنبال منافع خود در منطقه است از این رو اگر اندکی نسبت به دشمن ضعف نشان دهیم به کلی متضرر خواهیم شد.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به دلایل کینه توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: علت دشمنی آمریکا با ایران شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است و از آنجایی که منافع آمریکا در ایران به خطر افتاده است همواره بنای ناسازگاری را با این کشور دارد.

وی در ادامه با اشاره به روحیه استکبار ستیزی آمریکا افزود: خوی استکبارستیزی این کشور موجب شده است که نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در منطقه تروریست معرفی کند در حالی که خود پرورش دهنده تروریست های داعش در منطقه است.

مسؤول بسیج طلاب قزوین در ادامه دشمنی آمریکا با ایران را دشمنی دیرینه دانست و اظهار کرد: آمریکایی‌ها اسلام انقلابی نمی‌خواهند بلکه خواهان اسلام داعشی هستند اگر ایران قدرت برتر منطقه معرفی شده است به برکت عاشورا و اسلام است و این همان چیزی است که آمریکا را با ایران دشمن کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان در برابر کینه توزی‌ها و فتنه‌گری‌های آمریکا ابراز کرد: مسؤولان باید با سپاه و ملت ایران متحد و همراه باشند چرا که آمریکا ملت ایران را تروریست دانسته و با آن چیزی که با منافعش در تضاد است مخالفت می‌ورزد از این رو باید هر چه بیشتر میان مردم و مسؤولان اتحاد و همدلی وجود داشته باشد چون استقامت موجب شکست دشمن است.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین دستاورد برجام گفت: بی‌اعتمادی به غربی ها و عدم دوستی با آنها مهم ترین دستاورد برجام است چون آمریکا به دنبال منافع خود در منطقه است از این رو اگر اندکی نسبت به دشمن ضعف نشان دهیم به کلی متضرر خواهیم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با تحریم علیه ایران و رد برجام به این کشور فشار اقتصادی وارد کند تاکید کرد: تمام تلاش آمریکایی‌ها این است که ایران در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم شود عمل به برجام موجب می‌شود اروپایی‌ها سرنگون شوند از این رو آنها هم در رد برجام با ایران نغمه سرایی و هم صدایی می‌کنند چون منافع خود را در خطر می‌بینند.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه به مسأله تحلیل مذاکره با آمریکا تصریح کرد: صددرصد این تحلیل را درست می‌دانم آمریکا قابل مذاکره نبوده چون برجام قابل مذاکره نیست از این رو ما نباید به آمریکا امتیاز بدهیم بهترین راهکار استقامت و اجرای اقتصاد مقاومتی و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: اگر ایران اندکی در مقابل آمریکا عقب نشینی کند به سختی شکست خواهد خورد از این رو مسؤولان باید اقدامات عملی و دیپلماتیک را سرلوحه کار خود قرا دهند و موضع‌گیری محکمی داشته باشند چون بحث انرژی هسته‌ای برای آمریکا تنها یک بهانه بوده و به طور عملی بدعهدی آنها به همه ثابت شده است./۸۷۳/ت302/ب1

ارسال نظرات