۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۳۲۳۸۹
وزیر کشور:

ایجاد تعادل نسبی در بین استانها مهمترین هدف جابجایی استاندارن است

وزیر کشور با بیان اینکه ایجاد تعادل نسبی در بین استانها مهمترین هدف جابجایی استاندارن است، گفت: استاندار استان مرکزی را با تجربیات جدید برای این استان انتخاب کرده ایم.
دیدار وزیر کشور با آیت الله دری نجف آبادی دیدار وزیر کشور با آیت الله دری نجف آبادی دیدار وزیر کشور با آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز چهارشنبه در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی که با حضور مسؤولان استانی در بیت امام جمعه اراک، برگزار شد، بیان کرد: ایجاد تعادل نسبی در بین استانها مهمترین هدف جابجایی استاندارن است.

افزاش همدلی و افزایش مشارکت ها در استانها

وزیر کشور افزود: برای افزاش همدلی و افزایش مشارکت ها در استانها موضوع جابجایی استانداران در دستور کار قرار دارد و در این راستا استاندار استان مرکزی را با تجربیات جدید برای این استان انتخاب کرده ایم.

رحمانی فضلی با اشاره به خدمات استاندار سابق استان مرکزی گفت: زمانی قمی در طول مدت خدمت خود در استان مرکزی تلاش هایی را در زمینه های مختلف انجام داد و اکنون قصد داریم در بخش های دیگری از خدمات وی استفاده کنیم.

خدمات ارزنده  آیت الله دری نجف آبادی در استان و کشور

وزیر کشور در این دیدار از خدمات آیت الله دری نجف آبادی در استان و کشور قدردانی کرد و به ایشان گفت: شما در سطح استان مرکزی سبب افزایش همدلی و هماهنگی هستید و همچنین در سطح کلان کشور مشاوره های بسیار مطلوبی را به دولت ارائه می کنید.

رحمانی فضلی بیان داشت: آیت الله دری نجف آبادی به دلیل سوابق بسیار مطلوب اجرایی و قضایی در کشور تجربیات گرانبهایی را دارید و باید مدیران ارشد استانی از این تجربیات بسیار ارزشمند شما در همه زمینه ها به خوبی بهره مند شوند.

نقش آفرینی استان مرکزی در موضوع تحریم ها

وزیر کشور تصریح کرد: استان مرکزی در موضوع تحریم ها فشار های زیادی را تحمل کرد و برای خروج از رکود و رسیدن به توسعه اقتصادی نقش ویژه ای را می تواند ایفا کند.

وی با تأکید بر خرد جمعی در تصمیم گیری ها، گفت: بهره مندی از اندیشه های مدیران ارشد استان و شناسایی راهکارهای مناسب می توند در حل مشکلات راهگاشا و بسیار مؤثر باشد.

رحمانی فضلی در ادامه خاطرنشان کرد: علی آقازاده که سابقه مدیریتی و فرمانداری در استان را دارد و به خوبی استان را می شناسد را برای این استان انتخاب کردیم تا بتواند به خوبی اهداف دولت و نظام را در این استان اجرایی کند.

وزیر کشور به استاندار جدید استان مرکزی توصیه کرد: در مسیر انجام وظایف خود از رهنمود ها و راهبرد های نماینده ولی فقیه در استان بهره مند شوند و در تصمیم گیری ها به نحو احسن آنها با بکار بگیرند.

به گزارش رسا، شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی از جمله برنامه های سفر یک روزه ، رحمانی فضلی وزیر کشور به اراک بود./842/۲۰۲/ح

ارسال نظرات