۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۳۲۳۷۸
امام جمعه گتوند:

اعتماد و اطمینان به اروپایی ها اشتباه است

امام جمعه گتوند گفت: اگر قرار است ترامپ اینگونه سخنان سخیفی را بزند، به طور قطع سران اروپایی هم خیلی بهتر از ترامپ نیستند و اعتماد و اطمینان به اروپایی ها اشتباه دوباره ای محسوب می شود.
امام جمعه گتوند

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، اظهار داشت: زشتی و گستاخی سخنان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بر هیچ فردی مخفی نیست و همه جهانیان به ویژه مسؤولان عالی سیاسی و دیپلماسی بین المللی هم به این قضیه پی بردند.

امام جمعه گتوند در ادامه بیان داشت: سخنان سخیف اخیر ترامپ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران نشان دهنده زشتی ذاتی نظام حاکم آمریکا دارد که از زبان رییس جمهور این کشور بیرون آمد.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند تصریح کرد: به طور قطع در حقیقت، سخنان گستاخانه ترامپ از روی حقد، کینه و استیصال دولت آمریکا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی با اشاره به موضوع برجام، ابراز داشت: آمریکایی ها خیال کردند که برجام زمینه ای را برای از بین بردن توان جمهوری اسلامی در همه زمینه ها ایجاد کند و با برجام خواستند که رشد و تعالی نظام اسلامی ما را بگیرند.

وی افزود: وقتی دیدند که نظام اسلامی ما حرفی برای گفتن دارد و وقتی که جایگاه سیاسی و نظامی و بین المللی ما را در دنیا دیدند، این حقد و کینه استکباری خودشان و این سخنان سخیف آنان خیلی دور از ذهن نبود.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ما به اروپا و به ویژه آمریکا هیچ اعتمادی نکند، بیان داشت: دستگاه دیپلماسی پاسخ قاطع و صریحی به یاوه گویی ها و سخنان سخیف ترامپ و دیگر سران آمریکایی بدهد و از این بی اعتمادی به رژیم استکباری آمریکا عبرت و درس بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در ادامه اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ما بداند که "سگ زرد برادر شغال است"، یعنی اگر قرار است ترامپ اینگونه سخنان سخیفی را بزند، به طور قطع سران اروپایی هم خیلی بهتر از ترامپ نیستند و اعتماد و اطمینان به اروپایی ها اشتباه دوباره ای محسوب می شود.

حجت الاسلام پاپی زاده شاه آبادی ابراز داشت: اگر قرار باشد که این سخنان دونالد ترامپ بیانگر خروج آمریکا از برجام باشد، می طلبد که دستگاه دیپلماسی ما و مسؤولان نظام پاسخ قاطع و محکمی بدهند؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که نبایستی به آمریکا و همدستانش اعتماد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: جریان تحریم و دشمنی با نظام اسلامی کار امروز آمریکا نبوده و از بدو تاسیس انقلاب اسلامی، کارشکنی، تحریم، فشار و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی همواره از سوی آمریکا رخ می داد؛ از این رو مسؤولان ما به توانمندی های درونی و داخلی به ویژه جوانان متعهد و انقلابی ما روی بیاورند و اقتصاد مقاومتی که تنها نسخه نجات بخش کشور است را مدنظر قرار بدهند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات